10.02.2020
Δεν είναι μόνο η εκπληκτική απόδοση του Γάλλου και τις τρεις ημέρες των δοκιμών, αλλά και συνολικά όλων των ομάδων και αναβατών που δείχνουν μεγάλη βελτίωση
Αν δεν υποπέσουμε σε σοβαρό λάθος το 2020 η “ψαλίδα” μεταξύ του Marquez και της Ducati με όλους τους υπόλοιπους έχει κλείσει. Ίσως όλα αυτά να μην αποτυπώνονται στα ψυχρά νούμερα, αλλά η αίσθηση που υπάρχει με τις δηλώσεις των αναβατών δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν περιμένουμε η Aprilia να διεκδικήσει νίκες, οι αναβάτες της KTM να διεκδικούν σε κάθε αγώνα μια θέση στην εξάδα και τα Suzuki με τα Yamaha να “ρίχνουν” των Ducati στις ευθείες, αλλά θα δούμε περισσότερες μάχες με την Yamaha να φαντάζει το μεγάλο αουτσάϊντερ και να αγωνίζεται στην ουσία με τρεις πρωτοκλασσάτους αναβάτες και όχι έναν ή δύο όπως οι άλλες ομάδες. Επιπλέον ο Alex Rins, αν σοβαρευτεί θα διεκδικήσει πολλά περισσότερα από τα περσινά.
17 αναβάτες με διαφορά 0,6 δευτ. δείχνουν τα συνδυασμένα αποτελέσματα του τριημέρου στη Sepang. O Quartararo με έξι pole positions το 2019 έχει αποδείξει την αξία του. Πλέον είναι πιο έμπειρος και με την εργοστασιακή Yamaha M1 συνέχισε την εντυπωσιακή του πορεία, στο δρόμο για την πρώτη νίκη, που δεν έχει έρθει ακόμη.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez όμως, οι δύο ταχύτεροι αναβάτες σε ρυθμό αγώνα ήταν ο Rins με τον Vinales. Το ίδιο υπoστήριξε και ο Andrea Dovizioso.
Ένας ακόμη αναβάτης που έκανε εντύπωση με τις επιδόσεις του ήταν ο Aleix Espargaro με την νέα Aprilia RS-GP. Ο ίδιος υποστήριξε πως σε 14 γύρους σε συνθήκες αγώνα έκανε καλύτερους χρόνους από τα Ducati και από τον Espargaro.
Τα λεγόμενά του επιβεβαίωσε ο Danilo Petrucci, ο οποίος δήλωσε πως ο Vinalew και ο Marc είναι πολύ γρήγοροι όπως και τα αδέλφια Espargaro. Μαζί με τους Rins και Quartararo μπορούν να γυρίζουν σταθερά στο 1.59’’ σε συνθήκες αγώνα.
Η απόδοση των Yamaha και Suzuki έχουν προβληματίσει τον Dovizioso. Πιστεύει πως τα νέα ελαστικά μπορούν να βοηθήσουν τις μοτοσυκλέτες να έχουν υψηλότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή. Επιπλέον τόνισε πως απαιτείται πολύ δουλειά απ’ όλους και υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίσωσης.
Pos | Rider | Team | Times |
1 | Fabio Quartararo | Petronas SRT Yamaha | 1m 58.349 |
2 | Cal Crutchlow | LCR Honda | 1m 58.431 |
3 | Alex Rins | Team Suzuki Ecstar | 1m 58.450 |
4 | Francesco Bagnaia | Pramac Ducati | 1m 58.502 |
5 | Valentino Rossi | Yamaha Factory Racing | 1m 58.541 |
6 | Danilo Petrucci | Ducati Team | 1m 58.606 |
7 | Pol Espargaro | Red Bull KTM Factory | 1m 58.610 |
8 | Jack Miller | Pramac Ducati | 1m 58.616 |
9 | Dani Pedrosa | Red Bull KTM Factory | 1m58.662 |
10 | Aleix Espargaro | Aprilia Racing Gresini | 1m 58.694 |
11 | Joan Mir | Team Suzuki Ecstar | 1m 58.731 |
12 | Miguel Oliveira | Red Bull KTM Tech 3 | 1m 58.764 |
13 | Marc Marquez | Repsol Honda Team | 1m 58.772 |
14 | Franco Morbidelli | Petronas SRT Yamaha | 1m 58.831 |
15 | Andrea Dovizioso | Ducati Team | 1m 58.859 |
16 | Maverick Vinales | Yamaha Factory Racing | 1m 58.893 |
17 | Johann Zarco | Avintia Ducati | 1m 58.951 |
18 | Alex Marquez | Repsol Honda Team | 1m 59.042 |
19 | Brad Binder | Red Bull KTM Factory | 1m 59.104 |
20 | Tito Rabat | Avintia Ducati | 1m 59.549 |
21 | Jorge Lorenzo | Yamaha Factory Racing | 1m 59.697 |
22 | Bradley Smith | Aprilia Racing Gresini | 1m 59.841 |
23 | Takaaki Nakagami | LCR Honda | 1m 59.860 |
24 | Iker Lecuona | Red Bull KTM Tech 3 | 1m 59.898 |
25 | Sylvain Guintoli | Team Suzuki Ecstar | 2m 00.100 |
26 | Mika Kallio | Red Bull KTM Factory | 2m 00.148 |
27 | Yamaha Test Rider 3 | Yamaha Factory Racing | 2m 00.791 |
28 | Yamah Test Rider 1 | Yamaha Factory Racing | 2m00.920 |
29 | Takuya Tsuda | Team Suzuki Ecstar | 2m 03.674 |
Οι αναβάτες με κόκκινο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους την δεύτερη ημέρα των δοκιμών
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.