Αγώνες Εξωτερικού

Τόσα κέρδισαν οι αναβάτες του MotoGP το 2019

Ετησίως, ανά αγώνα και ανά γύρο


22.01.2020

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πόσα χρήματα κερδίζουν ο Marquez, ο Rossi και τα άλλα «παιδιά» του MotoGP; Αυτοί είναι μισθοί της σεζόν 2019

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως εκτός από τους μισθούς που λαμβάνουν οι αναβάτες του MotoGP από τις ομάδες τους, οι περισσότεροι από αυτούς κερδίζουν πολλά περισσότερα μέσω συμβολαίων με χορηγούς. Δεδομένου ότι τα ποσά αυτά δεν γίνονται γνωστά, εστιάζουμε αποκλειστικά στους μισθούς των αναβατών.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο γνωστοί και πιο επιτυχημένοι έχουν τα υψηλότερα έσοδα. Στην κορυφή βρίσκεται ο πρωταθλητής Marc Marquez, ο οποίος λαμβάνει ένα ποσό από 15 έως 18 εκατομμύρια δολάρια από την Honda. Ακολουθεί ο Valentino Rossi με ετήσιες αποδοχές 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Πίσω από αυτούς βρίσκεται με 7 εκατομμύρια δολάρια ο αναβάτης της Ducati, Andrea Dovizioso.

Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των αποδοχών των αναβατών του MotoGP με αυτές των πιλότων της Formula 1. Για παράδειγμα, ο πρωταθλητής της Formula 1 Lewis Hamilton παίρνει 30 εκατομμύρια από τη Mercedes, σύμφωνα με το Forbes. Χάρη στα μπόνους, ο μισθός μπορεί να φτάσει σχεδόν τα 50 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Στην κατάταξη ακολουθεί ο Sebastian Vettel με 45 εκατομμύρια δολάρια και ο Daniel Ricciardo με 17 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Υπολογίσαμε πόσα χρήματα εξασφαλίζουν για κάθε αγώνα και για κάθε γύρο που ολοκληρώνουν τα αστέρια του MotoGP. Στους 19 αγώνες στους οποίους πραγματοποιήθηκαν 465 γύροι ο Marc Marquez κέρδισε περίπου 39.000 δολάρια ανά γύρο. Ο Ισπανός βάζει στο λογαριασμό τουι σχεδόν 1 εκατομμύριο δολάρια ανά αγώνα.

  

Αναβάτης Ετήσιες αποδοχές (σε δολάρια ΗΠΑ) Αποδοχές ανά αγώνα (σε δολάρια ΗΠΑ) Αποδοχές ανά γύρο (σε δολάρια ΗΠΑ)
Marc Marquez Από15 έως 18εκατ. περίπου 950.000 (με ετήσιο μισθό 18 εκατ.) περίπου 39.000 (με ετήσιο μισθό 18εκατ.)
Valentino Rossi 10 εκατ. περίπου 525.000 περίπου 21.500
Andrea Dovizioso 7 εκατ. περίπου 370.000 περίπου 15.000
Maverick Vinales 5 εκατ. περίπου 265.000 περίπου 10.800
Jorge Lorenzo Από 5 έως 7 εκατ. περίπου 368.000 (με ετήσιο μισθό 7 εκατ.) περίπου 15.000 (με ετήσιο μισθό 7 εκατ.)
Danilo Petrucci 2,8 εκατομμύρια περίπου 148.000 περίπου 6.000
Johann Zarco 2,5 εκατομμύρια περίπου 132.000 περίπου 5.400
Cal Crutchlow 2,5 εκατομμύρια περίπου 132.000 περίπου 5.400
Alex Rins 2 εκατομμύρια περίπου 105.000 περίπου 4.300
Joan Mir 1,25 εκατομμύρια περίπου 65.800 περίπου 2.700
Andrea Iannone 1,2 εκατομμύρια περίπου 63.200 περίπου 2.600
Pol Espargaro 1 εκατομμύριο περίπου 52.600 περίπου 2.150
Aleix Espargaro 900 χιλιάδες περίπου 47.400 περίπου 1.930
Hafizh Syahrin 1 εκατομμύριο περίπου 52.600 περίπου 2.150
Miguel Oliveira 750 χιλιάδες περίπου 40.000 περίπου 1.610
Franco Morbidelli 750 χιλιάδες περίπου 40.000 περίπου 1.610
Jack Miller 600 χιλιάδες περίπου 31.500 περίπου 1.300
Τakaaki Nakagami Από 250 έως 300 χιλιάδες (2018) περίπου 15.750 (με ετήσιο μισθό 300.000) περίπου 650 (με ετήσιο μισθό 300.000)
Tito Rabat 400 χιλιάδες (2018) περίπου 21.000 περίπου 860
Francesco Bagnaia - - -
Karel Abraham 450 χιλιάδες περίπου 23.600 περίπου 970
Fabio Quartararo - - -

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο άνθρωπος που μαζί με τον Davide Brivio έφερε τον Rossi στην Yamaha το 2004 αποχωρεί από την εργοστασιακή ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου
O Maverick «Batman» Vinales ήταν αλάνθαστος. Ακόμη και όταν έμεινε στην ένατη θέση στην αρχή του αγώνα, κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε αγώνα, μετά τις δύο σε sprint race
Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και Power Rain αψηφούν τις εδαφικες ανωμαλίες και τις εναλλαγες στην άσφαλτο του Circuit of the Americas
Ο Pat Hennen είχε κερδίσει το Φινλανδικό GP την 1η Αυγούστου 1976. Ήταν ο πρώτος Αμερικάνος που κατέκτησε την κορυφή στο κορυφαίο πρωτάθλημα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.