Αγώνες Εξωτερικού

Jack Miller: Στόχος η εργοστασιακή ομάδα της Ducati

Ελπίζει σε μια θέση


21.01.2020

Ο Jack Miller είναι αποφασισμένος να φύγει από την Ducati αν δεν υπογράψει συμβόλαιο με την εργοστασιακή ομάδα το 2021

Ο Αυστραλός αναβάτης που έχει πολύ καλές σχέσεις με τους ιθύνοντες του εργοστασίου, θεωρεί δίκαιο να είναι ο ένας από τους δύο αναβάτες της Ducati team στο πρωτάθλημα του 2021. Το γεγονός πως τα συμβόλαια των Dovizioso και Petrucci λήγουν στο τέλος του ’20 σημαίνει πως εκτός εξαιρετικού αναβάτες η ιταλική ομάδα θα αλλάξει το ροστέρ της.

Ο Miller πίστευε πως θα πάρει τη θέση του Petrucci το 2020 αλλά η νίκη του Ιταλού στο Mugello, παρ’ ότι δεν είχε ανάλογη συνέχεια. “φρέναρε” τους ανθρώπους του εργοστασίου να τον αντικαταστήσουν. Αντ΄ αυτού επέκτειναν το συμβόλαιό του για έναν ακόμη χρόνο.

Η πορεία του Petrux στο επερχόμενο Πρωτάθλημα θα επηρεάσει την απόφαση της ομάδας και δεν αποκλείεται αν ο Ιταλός σημειώσει καλά αποτελέσματα να παραμείνει στην ομάδα και να πλαισιωθεί από ένα μεγαλύτερο όνομα.

Έτσι λοιπόν ο Miller θα έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό, που μπορεί να προέρχεται και εκ των έσω, με τον Pecco Bagnaia να είναι μια από τις ελπίδες της Ducati για το μέλλον. Ο Αυστραλός θα βρει μπροστά του και τον Johann Zarco της Avintia, τον οποίο δείχνουν στην Ducati να πιστεύουν στο ταλέντο και την εμπειρία του. Επιπλέον οι ιθύνοντες της ομάδας πιστεύουν πως ο Maverick Vinales είναι από τους καταλληλότερους αναβάτες του grid για να οδηγήσουν την Desmosedici. Οπότε αν ο Ισπανός δεν τα βρει με τη Yamaha δεν αποκλείεται να ντυθεί στα κόκκινα. Τα ίδια ισχύουν και για τον rookie of the year, Fabio Quartararo, που αν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό θα αποτελέσει “μήλον της έριδος” για όλες τις πρωτοκλασάτες ομάδες, συμπεριλαμβανομένης και της Honda.

Ο Miller έχει φάει ήδη μια κρυάδα, όταν τη θέση του Jorge Lorenzo πήρε ο Danilo Petrucci το 2019. Συμβιβάστηκε στην ιδέα να οδηγεί μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα αλλά να είναι μέλος μιας δορυφορικής και συνέχισε να τα πηγαίνει πολύ καλά.

Πλέον όμως απ’ ότι φαίνεται η υπομονή του έχει εξαντληθεί και όπως δηλώνει στόχος του είναι να ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα το 2021. Επιπλέον τόνισε πως θα πρέπει να δοθούν ευκαιρίες σε νέους αναβάτες, τώρα που ορισμένοι από τους παλιούς βρίσκονται στην δύση της καριέρας του.

Το 2020 θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά από κάθε άποψη. Όσο για τον Miller, θα πρέπει να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις και να ελπίζει πως η Ducati θα προτιμήσει τα “δικά της παιδιά.”

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK
Ένα νέος αναβάτης κέρδισε, ένας Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή και ένας κατασκευαστής ονειρεύεται τον πρώτο του τίτλο στα superbike

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.