Αγώνες Εξωτερικού

WorldSBK: Από κομπάρσος, πρωταγωνιστής

Ο Rea πάει ολοταχώς για τον πέμπτο τίτλο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  20.07.2019

Στατιστικά ο Bautista μετά τους τέσσερις πρώτους αγώνες ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο. Κατέρριπτε τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο και έδειχνε, πως τίποτα δεν τον προβλημάτισε τελικά στην μετάβαση από το MotoGP στο WorldSBK

Ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, νέα ομάδα, διαφορετικά ελαστικά. Ο Ισπανός ήταν αψεγάδιαστος και άφηνε πολλές καρότσες πίσω τον 4 συνεχόμενες φορές Πρωταθλητή Jonathan Rea. To Kawasaki ZX-10RR δεν μπορούσε να συγκριθεί σε τίποτα με το Panigale V4 R. Ο master Yoda της Kawasaki (Ichiro Yoda) άρχισε να σκέφτεται την κατασκευή μιας πολύ πιο ακριβής μοτοσυκλέτας, προδιαγραφών MotoGP, όπως ισχυρίστηκε πως είναι τα V4 R. Όμως ο Ιρλανδός μαζί με τον τελειομανή Pere Riba, αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας, σταμάτησαν την κλάψα, ανέλυσαν τα δεδομένα και χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες σχεδίασαν την μεγάλη ανταπίθεση.

Επαναπρογραμμάτισαν τα ηλεκτρονικά του ZX-10RR, έβαλαν «κάτω» την δύναμη του τετρακύλινδρου σε σειρά και ο Rea με όπλο την εμπειρία, την σταθερότητα και τις ικανότητες του μετέτρεψε σε πέντε αγώνες το -61 σε +81!

Ο Bautista από την άλλη αν θεωρήσουμε ότι οι μηδέν βαθμοί στον αγώνα superpole του Assen ήταν μια ατυχία, άρχισε να χάνει έδαφος από την Imola. Όταν ένοιωσε την καυτή ανάσα του Rea άρχισε να κάνει λάθη και να πέφτει. Αποτέλεσμα… στους πέντε τελευταίος αγώνες έχει συγκεντρώσει 116 βαθμούς και σταδιακά έχανε έδαφος έναντι του ανταγωνιστή του. Αποκορύφωμα το «κουλούρι» στην Laguna Seca!

O Rea αντίστοιχα «μάζεψε» 250 βαθμούς στους ίδιους αγώνες και παραμένουν ακόμη τέσσερις για να ολοκληρωθεί το Πρωτάθλημα. Το μάξιμουμ βαθμών που μπορεί να πάρει ένας αναβάτη είναι 248. Αυτό σημαίνει πως ο Rea πρέπει να μην τερματίσει τουλάχιστον σε τρία σκέλη και ο Bautista να είναι αλάνθαστος στους εναπομείναντες αγώνες. Δύσκολα τα πράγματα για τον Ισπανό.

Από τον 36χρονο της Ducati λείπει το σημαντικότερο. Η στόφα του Πρωταθλητή. Ο Bautista πέρασε πολλά χρόνια ως κομπάρσος στο MotoGP, όπου κανείς δεν είχε την απαίτηση να τον δει πρωταγωνιστή. Έτσι βρέθηκε από 8ος στην καλύτερη των περιπτώσεων, να πρέπει να διαχειριστεί τον τίτλο του φαβορί με το καλημέρα. Σε αυτό ίσως να φταίει και η ομάδα που στήριξε πολλά σε αυτόν χωρίς να μπορεί να τον υποστηρίξει στις δύσκολες στιγμές. Δεν θέλει και πολύ. Μια κακή μέρα, δύο πτώσεις και η διαφορά των 61 βαθμών εξανεμίστηκε.

Όπως όλα δείχνουν η Ducati θα χάσει και αυτόν τον τίτλο και θα προσπαθήσει του χρόνου με έναν ακόμη κομπάρσο του MotoGP να το κατακτήσει. Οι φήμες περί μεταγραφής του Tito Rabat πληθαίνουν, αν και πιστεύουμε πως ένας αναβάτης σαν τον Michael van der Mark ίσως να ήταν καταλληλότερη λύση για τους κόκκινους του Borgo Panigale.

Για πρώτη φορά την τελευταία τετραετία, ο συνολικός αριθμός των πτώσεων στα MotoGP , Moto2 και Moto3 δεν ξεπέρασε τις 1.000
“Κλείδωσε” η συμμετοχή του Γάλλου στο Πρωτάθλημα του 2020 με την δορυφορική ομάδα της Ducati
Ο Γάλλος δεν θα θέλει να θυμάται τη σεζόν που τελείωσε. Απέτυχε παταγωδώς ως Νο1 αναβάτης της KTM δεν πήρε μεταγραφή για την Honda και αναδείχθηκε πρώτος στις πτώσεις
Μετά από έντονο συναγωνισμό ως τον τελευταίο γύρο Rossi και ο αδελφός του κέρδισαν τους Morbidelli και Migno στον αγώνα που γίνεται παραδοσιακά στον ράντσο του “γιατρού”

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.