Αγώνες Εξωτερικού

Moto2 Qatar: Η δύναμη του τρικύλινδρου κινητήρα Triumph 765κ.εκ. επιτυγχάνει νέα ρεκόρ

Εντυπωσιακό ντεμπούτο στην κατηγορία Moto2™


14.03.2019

Το Grand Prix της Κυριακής 10 Μαρτίου στο Κατάρ αποτέλεσε ορόσημο αφού ήταν ο πρώτος στην ιστορία αγώνας Moto2™ που έγινε με κινητήρες Triumph

Πάνω από 3.000χλμ πλήρους αγωνιστικής δράσης στο ξεκίνημα μιας νέας συναρπαστικής εποχής για την μεσαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Ένας απίθανος αγώνας με έντονο ανταγωνισμό και θέαμα, ξεκίνησε με τον εκπληκτικό ήχο των 32 μοτοσυκλετών εξοπλισμένων με τρικύλινδρους κινητήρες Triumph 765κ.εκ., και τελείωσε με έναν τερματισμό φώτο-φίνις με διαφορά μόλις 0.026δλ.

Στο Σαββατοκύριακο – ντεμπούτο της νέας εποχής Moto2™ με κινητήρες Triumph, κάθε ρεκόρ της κατηγορίας στο Κατάρ επαναπροσδιορίστηκε χάρη στη δύναμη του κινητήρα της Triumph:
• Νέο Ρεκόρ Pole Position - Marcel Schrotter με 1λ 58.585
• Υψηλότερη τελική ταχύτητα - Alex Marquez με 294.4χλμ/ώρα
• Καλύτερος Γύρος Πίστας - Ο νικητής του αγώνα Lorenzo Baldassarri 1λ 58.635
• Ρεκόρ Γύρου Αγώνα - Thomas Luthi 1λ58.711

Με τον Ιταλό Lorenzo Baldassarri να ηγείται του αγώνα από την αρχή, η διαφορά δεν μεγάλωσε ποτέ πολύ περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο, ενώ το δίδυμο των ομόσταυλων Schrotter και Luthi άσκησε έντονη πίεση στους τελευταίους γύρους.

Εντωμεταξύ ο Schrotter πιέστηκε έντονα από τον Remy Gardner με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο κοντινό τερματισμό – ενώ ο Luthi ακολουθούσε τον Baldassarri με διαφορά μόνο 0.026δλ στο τέλος. Η τελική θέση του podium κατακτήθηκε από τον Schrotter με την απίστευτη διαφορά μόνο 0.002δλ.
Ο Steve Sargent, Γενικός Υπεύθυνος Προϊόντων της Triumph, παρουσίασε ένα μοναδικό εργοστασιακό τρόπαιο στον Lorenzo Baldassarri ως τον πρώτο νικητή πάνω σε μοτοσυκλέτα Moto2™ με κινητήρα Triumph. Ο Steve Sargent είπε: “Όταν αποφασίσαμε να μπούμε στη Moto2™ θέλαμε να προσφέρουμε ένα κινητήρα που θα έφερνε συναρπαστικούς αγώνες και έντονο ανταγωνισμό, όπως έγινε με τον καλύτερο τρόπο στον τερματισμό του Κατάρ. Οι ομάδες και οι αναβάτες είχαν να πουν μόνο εγκωμιαστικά σχόλια για τον κινητήρα της Triumph και πιστεύουν ότι θα έρθουν περισσότερα καθώς συνηθίζουν τη δύναμη και τη ροπή του 765. Θα είναι μια υπέροχη σεζόν.”

Ο αγωνιστικός κινητήρας Triumph Moto2™ των 765κ.εκ. αποτελεί εξέλιξη του κινητήρα της κορυφαίας μοτοσυκλέτας στην κατηγορία της, Street Triple RS 765 και παράγει περισσότερους από 140 ίππους με τον ίδιο “άγριο” ήχο.

Μείνετε συντονισμένοι για ακόμη πιο συναρπαστική δράση καθώς η Moto2™ μεταφέρεται στην Αργεντινή στις 31 Μαρτίου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το νέο ατομικό ρεκόρ πίστας και την pole position στον πρώτο αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος BMU
Ο άνθρωπος που μαζί με τον Davide Brivio έφερε τον Rossi στην Yamaha το 2004 αποχωρεί από την εργοστασιακή ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου
O Maverick «Batman» Vinales ήταν αλάνθαστος. Ακόμη και όταν έμεινε στην ένατη θέση στην αρχή του αγώνα, κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε αγώνα, μετά τις δύο σε sprint race
Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και Power Rain αψηφούν τις εδαφικες ανωμαλίες και τις εναλλαγες στην άσφαλτο του Circuit of the Americas

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.