Αγώνες Εξωτερικού

Λιγότερες ημέρες επίσημων δοκιμών για τo MotoGP του 2019

Η χρήση αερόσακων γίνεται υποχρεωτική


15.06.2018

H χρήση αερόσακων από όλους τους αναβάτες και των τριών κατηγοριών και η μείωση των ημερών επίσημων δοκιμών βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων της επιτροπής GP με τις τελικές αποφάσεις να είναι οι ακόλουθες

Οι εργοστασιακές ομάδες αναμένεται να μειώσουν τον αριθμό των ημερών δοκιμών. Μια απόφαση που πάρθηκε εξαιτίας της περαιτέρω αύξησης των αγώνων στο ημερολόγιο του 2019 αλλά και λόγω της πολιτικής μείωσης του κόστους. Το πρόγραμμα των δοκιμών έχει ως εξής:

• Δύο ημέρες επίσημων δοκιμών μετά το τελευταίο GP (Valencia) του 2018
• Δύο ημέρες επίσημων δοκιμών τον Νοέμβριο του 2018
• Τρεις ημέρες επίσημων δοκιμών στη Sepang (Φεβρουάριος 2019)
• Τρεις ημέρες επίσημων δοκιμών στο Losail, δύο εβδομάδες πριν από το πρώτο GP του 2019.
• Τρεις ημέρες δοκιμών μετά από GP του 2019 (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη ημερομηνία)

Το πρόγραμμα δεν ισχύει για τις ομάδες που δεν ήταν ανταγωνιστικές την σεζόν 2018.

Χρήση αερόσακων

Οι wild card συμμετοχές πρέπει να χρησιμοποιούν φόρμα με αερόσακο και όλα τα απαραίτητα προστατευτικά ίδιων προδιαγραφών με των αναβατών που συμμετέχουν μόνιμα στο Πρωτάθλημα. 

Από το αυστριακό GP στις κατηγορίες Moto2 και Moto3 οι wild card συμμετοχές θα φέρουν τον ίδιο εξοπλισμό ασφάλειας που χρησιμοποιούν και οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας.

Τέλος η επιτροπή MotoGP εγκρίνει τις wild card συμμετοχές του Michele Pirro (Ducati Team) και του Stefan Bradl (HRC) στο GP του San Marino.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το νέο ατομικό ρεκόρ πίστας και την pole position στον πρώτο αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος BMU
Ο άνθρωπος που μαζί με τον Davide Brivio έφερε τον Rossi στην Yamaha το 2004 αποχωρεί από την εργοστασιακή ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου
O Maverick «Batman» Vinales ήταν αλάνθαστος. Ακόμη και όταν έμεινε στην ένατη θέση στην αρχή του αγώνα, κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε αγώνα, μετά τις δύο σε sprint race
Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και Power Rain αψηφούν τις εδαφικες ανωμαλίες και τις εναλλαγες στην άσφαλτο του Circuit of the Americas

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.