Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Υποχρεωτικό Pit Stop για τον αγώνα του Austin;

Τα προβλήματα στην άσφαλτο φαίνεται πως δεν έχουν επιλυθεί


19.04.2018

Με δραστικές αλλαγές αναμένεται να διεξαχθεί ο αγώνας του Τέξας αν οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην άσφαλτο της πίστας δεν ικανοποιήσουν τους αναβάτες

Το οδόστρωμα της πίστας του Austin έδειξε να προβληματίζει ιδιαίτερα τους αναβάτες του MotoGP κατά τον περσινό αγώνα. Χαρακτηριστικά ο Dani Pedrosa παρομοίασε το οδόστρωμα της πίστας με αυτό Supercross, σημειώνοντας πως αν δεν πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες αλλαγές για το 2018 δεν θα οδηγήσει ξανά σε αυτή την πίστα.

Κατασκευασμένη πάνω σε ένα ιδιαίτερο και σχετικά μαλακό υπέδαφος, γνωστό και ως μαύρο gumbo, ένα μεγάλο μέρος της πίστας έχει υποχωρήσει σημαντικά από το άνοιγμα αυτής το 2012.

 

TexasProblem 4

Οι διοργανωτές προσπάθησαν να διορθώσουν την άσφαλτο της πίστας και την καθίζηση της ασφάλτου τον περασμένο χειμώνα. Τα μηχανήματα όμως και οι μέθοδοι που χρησιμοποίησαν, χάλασαν την λειότητα της ασφάλτου, κάτι που θα έχει κατά πάσα πιθανότητα αποτέλεσμα την γρηγορότερη φθορά των ελαστικών.

Έτσι στο τραπέζι ''έχουν πέσει'' αρκετές εναλλακτικές λύσεις στην περίπτωση που τα ελαστικά της Michelin δεν μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις νέες αυτές συνθήκες. Μία από αυτές είναι η διεξαγωγή υποχρεωτικού Pit Stop για όλους, όπως έγινε και στον αγώνα του Phillip Island στο πρωτάθλημα του WorldSBK.

 

TexasProblem 2

Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν μετά τις πρώτες δοκιμές και την συνάντηση των αναβατών με την επιτροπή ασφαλείας την Παρασκευή.

Το φετινό πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά από όλες τις απόψεις και στο Τέξας αναμένεται να γίνει...ροντέο!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919
O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.