Αγώνες Εξωτερικού

Rea, Sykes, Melandri: Οι νέοι κανόνες του WSBK ακολουθούν «λάθος φιλοσοφία»

«Ξεσπάθωσαν» οι κορυφαίοι κατά των νέων κανονισμών


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  15.02.2018

Τρεις από τους κορυφαίους αναβάτες του WSBK τα είπαν «έξω από τα δόντια» και υποστήριξαν πως οι νέοι κανονισμοί θα «βλάψουν» το πρωτάθλημα


Όταν οι διοργανωτές του WSBK ανακοίνωσαν το όριο των στροφών στους κινητήρες των μοτοσυκλετών, όλοι κατάλαβαν που αποσκοπούσαν. Να σταματήσει η μονότονη κυριαρχία των Kawasaki και Ducati, των οποίων οι αναβάτες έχουν κερδίσει σχεδόν όλους τους αγώνες (έχουν χάσει μόνο τρεις φορές) από το 2015. Επίσης το«πάγωμα» της ανάπτυξης στο τομέα των επιδόσεων των κινητήρων έκανε πολλούς από τους πρωτοπόρους αναβάτες να προβληματιστούν.

 

WSBK Rules 3

Ο Rea, ο οποίος θα διεκδικήσει φέτος το τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του στην κατηγορία, πιστεύει πως οι κανονισμοί θα πρέπει να βοηθούν τις λιγότερο ανταγωνιστικές ομάδες, αντί να τιμωρούν τους κορυφαίους.

«Νομίζω πως οι αποφάσεις που πάρθηκαν ακολουθούν μία λανθασμένη φιλοσοφία», δήλωσε ο Rea στο motorsport.com όταν ρωτήθηκε για τους νέους κανονισμούς.

«Πιστεύω πως πρέπει να βοηθήσουν τις μικρότερες ομάδες και όχι να τιμωρούν τις καλύτερες. Μπορεί για κάποιους το πρωτάθλημα να θέλει ανανέωση και να έχει καταντήσει κουραστικό, αλλά δεν πιστεύω πως είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Είναι λογικό να απαιτούνται κάποιες αλλαγές για την αύξηση του θεάματος, το καταλαβαίνω».

«Εν τέλει ξέρω πως το πρωτάθλημα είναι σε “καλά χέρια”. Στην Dorna. είναι έξυπνοι άνθρωποι και ευελπιστώ πως στο τέλος θα γίνουν οι σωστές κινήσεις.»

«Ίσως σε πέντε χρόνια από τώρα μπορούμε να λέμε ότι όλα αυτά έγιναν για καλό. Ίσως να προβληματίζομαι γιατί δεν αρέσκομαι στις συνεχείς αλλαγές.»

WSBK Rules 2

Οι πρόσφατες αλλαγές κανόνων έχουν χειροτερεύσει το θέαμα

Ο team mate του Rea στην Kawasaki, Tom Sykes ήταν λιγότερο διπλωματικός στις δηλώσεις του. Θεωρεί πως το WSBK πρέπει να μην περιορίζει τόσο πολύ τους κατασκευαστές όπως γινόταν πριν το 2015.

«Οι κανονισμοί θα μπορούσαν να είναι αρκετά πιο «ανοιχτοί» για όλους. Να σπάμε το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο και να δούμε πάλι θεαματικούς αγώνες. Αλλά από την άλλη εγώ απλά θα πιέσω τη μοτοσυκλέτα μου και θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Θα αφήσω τους αρμόδιους να αποφασίσουν για τους κανονισμούς.»

 

WSBK Rules 8


Ο Marco Melandri της Ducati έδειξε να ταυτίζεται περισσότερο με τις απόψεις του Sykes, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα πως οι συνεχής αλλαγές στους κανόνες θα επιδράσουν αρνητικά στο πρωτάθλημα.

«Νομίζω πως η αλλαγή στους κανόνες κάθε χρόνο δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθεί το θέαμα», δήλωσε ο πρώην πρωταθλητής των 250κ.εκ. στο ίδιο μέσο.

«Αν δείτε από το τέλος του 2014 και μετά που οι κανονισμοί αρχίζουν να μην επιτρέπουν πολλές τροποποιήσεις στον κινητήρα, οι αγώνες είναι περισσότερο αδιάφοροι.»

 

WSBK Rules 6

Μετά την ακύρωση του πρώτου αγώνα που ήταν προγραμματισμένος να γίνει στη Jerez, οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να κάνουν το ίδιο και για τον δεύτερο αγώνα στο Le Mans
Oι περσινοί νικητές του Isle of Man, Michael Dunlop, Peter Hickman και Dean Harrison επιβεβαίωσαν την συμμετοχή τους στον αγώνα του 2019
Το Σαββατοκύριακο 16 - 17 Μαρτίου η ομάδα της Yamaha κέρδισε 4 καρό σημαίες, πολλά βάθρα και συγχρόνως προσέφερε μεγάλες συγκινήσεις!
Κατακτώντας τη νίκη στο Β΄σκέλος ο αναβάτης της Husqvarna Motul Michelin Acerbis Team ανεβαίνει στο βάθρο της MX2