Αγώνες Εξωτερικού

Rea, Sykes, Melandri: Οι νέοι κανόνες του WSBK ακολουθούν «λάθος φιλοσοφία»

«Ξεσπάθωσαν» οι κορυφαίοι κατά των νέων κανονισμών


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  15.02.2018

Τρεις από τους κορυφαίους αναβάτες του WSBK τα είπαν «έξω από τα δόντια» και υποστήριξαν πως οι νέοι κανονισμοί θα «βλάψουν» το πρωτάθλημα


Όταν οι διοργανωτές του WSBK ανακοίνωσαν το όριο των στροφών στους κινητήρες των μοτοσυκλετών, όλοι κατάλαβαν που αποσκοπούσαν. Να σταματήσει η μονότονη κυριαρχία των Kawasaki και Ducati, των οποίων οι αναβάτες έχουν κερδίσει σχεδόν όλους τους αγώνες (έχουν χάσει μόνο τρεις φορές) από το 2015. Επίσης το«πάγωμα» της ανάπτυξης στο τομέα των επιδόσεων των κινητήρων έκανε πολλούς από τους πρωτοπόρους αναβάτες να προβληματιστούν.

 

WSBK Rules 3

Ο Rea, ο οποίος θα διεκδικήσει φέτος το τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του στην κατηγορία, πιστεύει πως οι κανονισμοί θα πρέπει να βοηθούν τις λιγότερο ανταγωνιστικές ομάδες, αντί να τιμωρούν τους κορυφαίους.

«Νομίζω πως οι αποφάσεις που πάρθηκαν ακολουθούν μία λανθασμένη φιλοσοφία», δήλωσε ο Rea στο motorsport.com όταν ρωτήθηκε για τους νέους κανονισμούς.

«Πιστεύω πως πρέπει να βοηθήσουν τις μικρότερες ομάδες και όχι να τιμωρούν τις καλύτερες. Μπορεί για κάποιους το πρωτάθλημα να θέλει ανανέωση και να έχει καταντήσει κουραστικό, αλλά δεν πιστεύω πως είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Είναι λογικό να απαιτούνται κάποιες αλλαγές για την αύξηση του θεάματος, το καταλαβαίνω».

«Εν τέλει ξέρω πως το πρωτάθλημα είναι σε “καλά χέρια”. Στην Dorna. είναι έξυπνοι άνθρωποι και ευελπιστώ πως στο τέλος θα γίνουν οι σωστές κινήσεις.»

«Ίσως σε πέντε χρόνια από τώρα μπορούμε να λέμε ότι όλα αυτά έγιναν για καλό. Ίσως να προβληματίζομαι γιατί δεν αρέσκομαι στις συνεχείς αλλαγές.»

WSBK Rules 2

Οι πρόσφατες αλλαγές κανόνων έχουν χειροτερεύσει το θέαμα

Ο team mate του Rea στην Kawasaki, Tom Sykes ήταν λιγότερο διπλωματικός στις δηλώσεις του. Θεωρεί πως το WSBK πρέπει να μην περιορίζει τόσο πολύ τους κατασκευαστές όπως γινόταν πριν το 2015.

«Οι κανονισμοί θα μπορούσαν να είναι αρκετά πιο «ανοιχτοί» για όλους. Να σπάμε το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο και να δούμε πάλι θεαματικούς αγώνες. Αλλά από την άλλη εγώ απλά θα πιέσω τη μοτοσυκλέτα μου και θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Θα αφήσω τους αρμόδιους να αποφασίσουν για τους κανονισμούς.»

 

WSBK Rules 8


Ο Marco Melandri της Ducati έδειξε να ταυτίζεται περισσότερο με τις απόψεις του Sykes, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα πως οι συνεχής αλλαγές στους κανόνες θα επιδράσουν αρνητικά στο πρωτάθλημα.

«Νομίζω πως η αλλαγή στους κανόνες κάθε χρόνο δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθεί το θέαμα», δήλωσε ο πρώην πρωταθλητής των 250κ.εκ. στο ίδιο μέσο.

«Αν δείτε από το τέλος του 2014 και μετά που οι κανονισμοί αρχίζουν να μην επιτρέπουν πολλές τροποποιήσεις στον κινητήρα, οι αγώνες είναι περισσότερο αδιάφοροι.»

 

WSBK Rules 6

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick MotoGP 2024 δίνουν στους αναβάτες αυτοπεποίθηση σε μια βρώμικη και ολισθηρή πίστα, χάρη στα νέα μείγματα γόμας
Loris Capirossi και Luigi Dall’ Igna εκφράζουν τους προβληματισμούς τους για τις ταχύτητες που συνεχώς αυξάνονται
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την συμμετοχή της στον θρυλικό αγώνα αντοχής με μια ειδική έκδοση του GSX-R που θα χρησιμοποιεί βιώσιμα εξαρτήματα και καύσιμα
Δεύτερος αγώνας για τα superbike και τα απρόσμενα αποτελέσματα συνεχίζονται

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.