Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: H Honda ψάχνει τον αντικαταστάτη του Marquez

Έχει στοχεύσει στους αναβάτες της Aprilia


11.10.2023

Η Aprilia το «ξέκοψε» στην Honda, η οποία φέρεται να θέλει να αντικαταστήσει τον Marc Marquez, με έναν εκ των Maverick Vinales ή Miguel Oliveira

Σε άλλες εποχές οι αναβάτες θα σχημάτιζαν ουρά για να πάνε στην Honda. Όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι πρωταγωνιστές του MotoGP, με αυτά που βλέπουν τα τελευταία χρόνια, δεν επιθυμούν να ενταχθούν στην ομάδα του HRC.

Ο Alex Marquez μόλις έφυγε από την Honda αναγεννήθηκε αγωνιστικά, ο Alex Rins, που πήρε μεταγραφή το καλοκαίρι του 2022 στην LCR, ανακοίνωσε πως φεύγει πριν καλά - καλά συμπληρωθεί το μισό του πρωταθλήματος. Ο Joan Mir, πρωταθλητής το 2020, αν δεν πέσει και μπει στην οχτάδα πανηγυρίζει. Ο Nakagami, μπορεί να μην μιλάει, αλλά παλεύει να βρεθεί σε κάθε αγώνα στην βαθμολογούμε δεκαπεντάδα. Και ο Marc προτίμησε την δορυφορική Gresini παρά να κάτσει στην ομάδα του HRC. Πως να αποφασίσει κάποιος που έχει συμβόλαιο σε ισχύ και οδηγεί μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα να βρεθεί στην σέλα της RC213V; Αν διαφαινόταν «φως στο τούνελ» ούτε ο Marc θα έφευγε από το HRC.

Θα μπορούσε να κρατήσει τον Alex Rins, αλλά ο Ισπανός προτίμησε την Yamaha. Μια επιλογή θα ήταν ο Johann Zarco, αλλά ο Γάλλος έχει ήδη υπογράψει με την LCR Honda και ο team manager της ομάδας, Lucio Cecchinello, δεν προτίθεται να τον παραχωρήσει στην εργοστασιακή.

Ο Miguel Oliveira, αναβάτης της δορυφορικής ομάδας της Aprilia, φέρεται να είναι ο εκλεκτός της Honda, όμως και εκεί έχει πέσει σε τοίχο. Ο διευθύνων σύμβουλος της Aprilia Racing, Masimo Rivola, δήλωσε πως θέλει το 2024 και τους τέσσερις αναβάτες που αγωνίζονται φέτος με την RS-GP. Ούτως ή άλλως το συμβόλαιο του Oliveira βρίσκεται σε ισχύ και δεν υπάρχει κάποιος όρος που του επιτρέπει να αφήσει την RNF Racing MotoGP team σε περίπτωση που δεχθεί πρόταση από εργοστασιακή ομάδα.

Αλλά και ο Maverick Vinales δεσμεύεται με συμβόλαιο, οπότε τα περιθώρια του HRC έχουν στενέψει, μιας και ο χρόνος περνάει και οι επιλογές είναι ελάχιστες. Ίσως το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να έρθουν σε συμφωνία οι δύο ομάδες της Honda, Repsol και LCR, και ο Zarco να αγωνιστεί με την εργοστασιακή ομάδα. Στην περίπτωση αυτή δεν αποκλείεται ο Iker Lecuona από τα SBK να βρεθεί στο boc της LCR Honda το 2024.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σχεδόν 300.000 θεατές παρακολούθησαν δύο αγώνες θρίλερ με μάχες και πολλές πτώσεις
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.