Αγώνες Εξωτερικού

WorldSBK: Προσπάθεια για εξισορρόπηση του ανταγωνισμού

Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς


11.04.2019

Οι διοργανωτές του WorldSBK αποφάσισαν να μειώσουν το όριο περιστροφής του V4 κινητήρα της Ducati


Μετά από εννέα νίκες της Ducati σε ισάριθμα σκέλη στους τρεις πρώτους αγώνες του Πρωταθλήματος, οι διοργανωτές αποφάσισαν να θέσουν σε ισχύ τους κανονισμούς. Όπως έγινε και πέρσι με την Kawasaki, αποφασίστηκε να «κόψουν» στροφές από την Ducati. Και έτσι ο V4 θα στροφάρει πλέον μέχρι τις 16.100 σ.α.λ., αντί για τις 16.350, την στιγμή που οι Kawasaki, που θεωρούνται οι κύριο αντίπαλοι των Ducatι, έχουν όριο περιστροφής της 14.600 σ.α.λ. Να σημειωθεί εδώ πως στην Ιαπωνική εταιρεία δεν επιτρέπεται αύξηση ορίου περιστροφής.

worldsbk aragon 2019 3

Ωφελημένη από τον κανονισμό βγήκε η Honda που πλέον οι κινητήρες της έχουν «κόφτη» στις 15.050 στροφές , 500 περισσότερες από σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποίησε στο Phillip Island, στo Βuriram και στην Aragon. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως θα δούμε τον Camier με τον Kiyonari να παλεύουν με τις Ducati, τις Kawasaki και τις Yamaha για μια θέση στο βάθρο.

rea

Η μοναδική ομάδα που μπορεί να δεχθεί μείωση είναι η BMW και αυτό θα μπορεί να γίνει μετά το τέλος και του μεθεπόμενου αγώνα στην Imola στα μέσα Μαΐου.

sykes

Όπως καταλαβαίνετε τίποτα από τα παραπάνω δεν θα διαταράξει τις ισορροπίες που υπάρχουν τώρα στο Πρωτάθλημα και θα αποτελεί είδηση αν ο Bautista με την Panigale V4R, χάσουν κάποιο σκέλος, «στα ίσια» από κάποιον από τους αντιπάλους τους

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Καθώς η Ιβηρική Χερσόνησος σκοτείνιαζε λόγω εκτεταμένων διακοπών ρεύματος, η πίστα της Jerez φώτισε από δοκιμές υψηλής σημασίας για το MotoGP
Η ομάδα MIMIKOS MOTORCORE ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον αναβάτη Αλέξη Ζώρα, έπειτα από μια πορεία επιτυχιών που οδήγησε στην κατάκτηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Enduro 2024
Τα αδέρφια Marquez γράφουν ιστορία, ο Quartararo και η Yamaha ανεβαίνουν στο βάθρο μετά από δύο χρόνια και ο Bagnaia δείχνει ανήμπορος να ανταγωνιστεί τους Marquez
Οι Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) και Jaime Busto (GasGas) οδήγησαν την ομάδα στην κορυφή, συνεχίζοντας την παράδοση της χώρας στο Trial

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.