23.10.2018
Θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες στην EICMA. Το νέο superbike των Βαυαρών όμως είναι ήδη έτοιμο να στηθεί και στη σχάρα εκκίνησης του WSBK
Η Shaun Muir Racing και η Aprilia «λύνουν» τη συνεργασία τους στα τέλη της σεζόν και η βρετανική ομάδα ήδη έχει συμφωνήσει με την BMW, για να συμμετάσχει στο νέο Πρωτάθλημα με το ολοκαίνουργιο S1000RR.
Στο WSBK «κλείνουν» και οι τελευταίες θέσεις. Η ομάδα της Shaun Muir, με κύριο χορηγό την Milwaukee, μετά από δύο χρόνια μέτριων εμφανίσεων με την Aprilia RSV4, εγκαταλείπει το εργοστάσιο του Noale, για να συνεχίσει με την BMW και το S1000RR του 2019. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζονται μετά την αποτυχημένη προσπάθεια στο Πρωτάθλημα του 2016.
To ρόστερ της ομάδας θα πλαισιώσουν ο πρώην αναβάτης της Kawasaki και Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2013, Tom Sykes και ο Markus Reiterberger, που πήρε το τελευταίο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Superstock με BMW.
Η πολύπειρη βρετανική ομάδα συμμετείχε στο WSBK για πρώτη φορά το 2016, όταν είχε συμφωνήσει με την BMW. Τις επόμενες δύο χρονιές, αποτέλεσε την ομάδα που εκπροσωπούσε την Aprilia στο θεσμό. Η αγωνιστική εμπλοκή της ομάδας ξεκινά το 2002, με την συμμετοχή στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike (BSB), το οποίο κατέκτησε το 2011 με τον Tommy Hill και το 2015 με τον Josh Brookes.
Πολύ θετική εξέλιξη τόσο για το Πρωτάθλημα, όσο και για τους αναβάτες της ομάδας, που βρήκαν ομάδα με εργοστασιακοί υποστήριξη. Με τις περισσότερες θέσεις να είναι κλεισμένες στις πρωτοκλασάτες ομάδες, ο Eugene Laverty και ο Lorenzo Savadori που ήταν αναβάτες της ομάδας έως τώρα, είναι άγνωστο που θα συνεχίσουν την καριέρα τους. Για τον Ιρλανδό η Honda ίσως αποτελέσει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του, ενώ το μέλλον του ταλαντούχου Ιταλού είναι ακόμα αβέβαιο.
Φωτογραφία BMW S1000RR:asphalt&rubber
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.