«Κλωτσιά» στις ποινές για τα MotoGP
Τέλος το βαθμολογικό ποινολόγιο στα MotoGP για τις παραβάσεις των αναβατών
Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης // 04.05.2017
Τέλος το βαθμολογικό ποινολόγιο στα MotoGP για τις παραβάσεις των αναβατών
Μια ημέρα πριν από τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής αγωνιστικής χρονιάς στο Qatar, μετά τη συνεδρίαση των Dorna, FIM, IRTA και MSMA επιβεβαιώθηκε επίσημα το τέλος του βαθμολογικού ποινολογίου.
Το παρόν σύστημα ήταν απόρροια του γνωστού συμβάντος κατά το Μαλαισιανό Grand Prix, μεταξύ του Valentino Rossi και Mark Marquez το 2015. Άρχισε να ισχύει από την περσινή αγωνιστική σεζόν, με τους αγωνοδίκες να κρίνουν, ανάλογα με το βάρος της παράβασης του κάθε αναβάτη, την ποινή που θα δοθεί σε βαθμούς από το 1 έως το 10.
Έτσι με το πού έφτανε κάποιος τους 4 βαθμούς ξεκινούσε τον επόμενο αγώνα από την τελευταία θέση του grid, τους 7 από το pit lane και στους 10 αποκλειόταν από τον επόμενο αγώνα.
Επιπλέον των παραπάνω αλλαγών ανακοινώθηκε πως κατά την έφεση μίας απόφασης των αγωνοδικών για μία επιβληθείσα ποινή, αν η δευτεροβάθμια απόφαση της FIM συμφωνεί με αυτήν του αγωνοδίκη, τότε είναι τελική και μη εφέσιμη.
Ανακοινώθηκε επίσης ότι ο αριθμός των μηχανικών αυξάνεται από τέσσερις σε έξι κατά τη διαδικασία αλλαγής μοτοσυκλέτας στις κατατακτήριες δοκιμές και παραμένει τέσσερις στη διαδικασία flag to flag (αλλαγή μοτοσυκλέτας την ώρα του αγώνα από στεγνό σε βρόχινο και το αντίθετο). Οι μηχανικοί των ομάδων υποχρεούνται να φορούν προστατευτικά κράνη σε όλες τις αλλαγές μοτοσυκλέτας από τους αναβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου.
Τέλος, για τις κατηγορίες Moto2 και Moto3 απαγορεύτηκε η χρήση του τιτανίου σε οποιοδήποτε εξάρτημα της μοτοσυκλέτας.
ΠΗΓΗ:Crash
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.