MotoGP 2024-Αυτή είναι η πλήρως ανανεωμένη εργοστασιακή ομάδα της Honda (Video)
Με ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση μετά από 30 χρόνια
13.02.2024
Επίσημα το όνομα της ομάδας εξακολουθεί να είναι Repsol Honda Team, ωστόσο το Honda Repsol θα εξέπεμπε με μεγαλύτερη ακρίβεια την εμφάνιση των μοτοσυκλετών της ομάδας
Για πρώτη φορά από τότε που η Repsol συνεργάστηκε με την Honda, πριν από 30 χρόνια, το όνομα του μεγαλύτερου κατασκευαστή μοτοσυκλετών στον κόσμο, κυριαρχεί πάνω στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της ομάδας, με το logo της ισπανικής εταιρείας πετρελοειδών να βρίσκεται μικρότερο στην καρίνα του φέρινγκ της RC213V.
Το σκούρο μπλε του HRC αντικατέστησε το πορτοκαλί της Repsol, ενώ το σήμα της Red Bull, που βρισκόταν τόσο στην καρίνα, όσο και στο μπροστινό φτερό αλλά και στις φόρμες των αναβατών δεν υπάρχει πλέον κάτι που σημαίνει πως μαζί με τον Marc Marquez αποχώρησε και η Red Bull ως ένας από τους βασικούς χορηγούς της ομάδας.
Η πιο επιτυχημένη ομάδα του MotoGP με πρωταθλητές τους Mick Doohan, Alex Criville, Valentino Rossi, Nicky Hayden, Casey Stoner και Marc Marquez, η Repsol Honda είναι χωρίς νίκη από από τον αγώνα του Misano το 2021. Πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια ήταν ο Marc Marquez που ανέβαινε για τελευταία φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθορυ
Η Honda τερμάτισε στην τελευταία θέση της κατάταξης των κατασκευαστών και, όπως η Yamaha, θα επωφεληθεί από τους αναθεωρημένους τεχνικούς κανονισμούς του 2024. Αυτοί περιλαμβάνουν πραγματοποίηση ιδιωτικών δοκιμών με τους αναβάτες που αγωνίζονται κανονικά στο πρωτάθλημα και όχι μόνο με τους αναβάτες εξέλιξης, εξαίρεση από το πάγωμα σχεδιασμού κινητήρα και περισσότερες ενημερώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής.
Ο Mir ήταν ο κορυφαίος της ομάδας στη δέκατη θέση στις πρόσφατες δοκιμές στην Sepang, με διαφορά 0,692 δευτερόλεπτα από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Francesco Bagnaia. Ο Muca Marini ήταν 19ος (+1.326 δεύτερα).
Αν και το RC213V έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό για το 2024, με τους αναβάτες να εντυπωσιάζονται από τον κινητήρα του και τις βελτιωμένες δυνατότητες του, η πρόσφυση του πίσω μέρους παραμένει η μεγαλύτερη αδυναμία.
Ο Mir, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 με τη Suzuki, δυσκολεύτηκε να φτάσει στην 22η θέση στην πρώτη του σεζόν με τη Repsol Honda, τερματίζοντας μόλις πέντε αγώνες με πολλούς τραυματισμούς και πάρα πολλές πτώσεις.
Ο Marini ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα του 2023 κατακτώντας την όγδοη θέση με την Ducati της Mooney VR46 team. Ο Ιταλός θα συνεργαστεί με την πρώην ομάδα τεχνικών και μηχανικών του Mir, με επικεφαλής τον Giacomo Guidotti, με τον Ισπανό να μεταβαίνει στην πρώην ομάδα του Marquez, την οποία διευθύνει ο Santi Hernandez.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.