29.11.2022
Το μεγάλο Adventure της KTM εντοπίστηκε κατά την διάρκεια δοκιμών με πολλές αλλαγές στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας
Η τρίτη γενιά του Super Adventure S κυκλοφόρησε το 2021 και αποτελεί την πιο σπορ και τεχνολογικά προηγμένη Adventure που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του Mattinghofen.
Η οδήγηση ελέγχεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα Adaptive Cruise Control ως βασικό εξοπλισμό, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Bosch.
Χρησιμοποιεί ένα ραντάρ στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας προκειμένου να ρυθμίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ανάλογα με τις πέντε επιλογές που έχει στην διάθεση του ο αναβάτης από τα επανασχεδιασμένα χειριστήρια.
Η καρδιά του KTM 1290 SUPER ADVENTURE S είναι ο Euro5 δικύλινδρος κινητήρας διάταξης V με απόδοση 160 hp και 138 Nm και είναι μία από τις λίγες μοτοσυκλέτες που «διαβάζει» με ευκολία κάθε εμπόδιο του δρόμου χάρη στις τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικές ημι-ενεργητικές αναρτήσεις WP APEX Semi-Active Technology.
KTM 1290 Super Adventure S 2021
Τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες ενός πρωτότυπου που βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών, και όλα δείχνουν πως στο Mattighofen δουλεύουν στην επόμενη γενιά του Super Adventure που θα κυκλοφορήσει το 2024 και στην προσαρμογή των μοντέλων τους στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ που τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από ένα χρόνο.
Τις εικόνες μπορείτε να τις δείτε εδώ.
Είναι εμφανές πως υπάρχουν πολλές αλλαγές ως προς την σχεδίαση του, που παραμένει πιστή στη «σχολή Kiska» αλλά είναι πλέον πιο αιχμηρή. Γενικότερα η μοτοσυκλέτα δείχνει πιο σπορ χάρη στις νέες επιφάνειες που σίγουρα θα προσδώσουν βελτιωμένη αεροδυναμική.
Ο προβολέας θα είναι επίσης νέος, αν και στις φωτογραφίες δεν βλέπουμε την τελική του μορφή. Κάτω από αυτόν διακρίνεται ο αισθητήρας ραντάρ.
Στην μοτοσυκλέτα έχουν τοποθετηθεί χυτές αλουμινένιες ζάντες, που μοιάζουν πολύ με αυτές του υφιστάμενου 1290 Super Adventure S. Οι διαστάσεις τους είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.
Μικρές αλλαγές υπάρχουν στην δομή του πλαισίου, ενώ το ψαλίδι είναι το ίδιο. Στο πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας δεν διακρίνονται αλλαγές, αλλά μπορούμε να δούμε τις διαφορετικές βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών. Με τις προδιαγραφές Euro5+ προ των πυλών, είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν αλλαγές και στο σύστημα εξάτμισης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.