Νεα Μοντελα

PHOTOS: Το MV Agusta Lucky Explorer 9.5 στο Rally di Sardegna

Συνεχίζεται η εξέλιξή της


30.09.2022

Στην τελική φάση δοκιμών βρίσκεται το MV Agusta Lucky Explorer 9.5, με την Ιταλική μάρκα να δημοσιεύει στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook σειρά φωτογραφιών από τη συμμετοχή του στο Swank Rally di Sardegna

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο αγώνας ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνεται την 1η Οκτωβρίου.

Εκεί, λοιπόν, έχουμε την ευκαιρία να δούμε real-life φωτογραφίες του νέου, μεγάλου adventure της εταιρείας το οποίο θα κατασκευάζεται στο Varese.

Η μοτοσυκλέτα που λαμβάνει μέρος στον αγώνα είναι σε μαύρο ματ χρώμα, χωρίς τα περίφημα γραφικά των Cagiva Elefant που πρωταγωνίστησαν στο Rally Dakar στα '80s.

Το Lucky Explorer 9.5 είναι το πρώτο μοντέλο που τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο σε σειρά των 931 κ.εκ., ο οποίος βασίζεται στον γνωστό κινητήρα 800 κ.εκ. των F3, Brutale, Dragster, Turismo Veloce και Superveloce. Αποδίδει 123 hp @ 10.000 σ.α.λ. και 10,4 kgm ροπής @ 7.000 σ.α.λ.

mv agusta lucky explorer 9 3

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, με δοκούς μπροστά και ένα υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 1.580 mm.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων οθόνη TFT 7 ιντσών με τις συνηθισμένες συνδέσεις Bluetooth για smartphone. Αξίζει να σημειωθεί πως όταν με το καλό βγει στην παραγωγή θα είναι διαθέσιμο και με αυτόματο συμπλέκτη Rekluse.

Την επιβράδυνση αναλαμβάνει η Brembo με τρία μεγάλα δισκόφρενα και ακτινικές δαγκάνες, οι αναρτήσεις διαθέτουν μεγάλες διαδρομές και είναι ρυθμιζόμενες, ενώ εντύπωση προκαλεί το ευμέγεθες τελικό της εξάτμισης που είναι διαφορετικό σε σχέση με του πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η εταιρεία στην EICMA 2021.

mv agusta lucky explorer 9 8

Θυμίζουμε ότι η MV Agusta έχει παρουσιάσει και μια μικρότερη εκδοχή - το Lucky Explorer 5.5 το οποίο βασίζεται στο best seller Benelli TRK502.

H ζήτηση για τα δύο νέα adventure είναι πολύ μεγάλη, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεπερνά την τρέχουσα παραγωγική δυνατότητα της μάρκας, σύμφωνα με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.

«Για τις νέες Lucky Explorer οι οποίες θα κατασκευάζονται εδώ στο Varese έχουμε ήδη λάβει 15.000 προπαραγγελίες κάτι που πρακτικά σημαίνει την παραγωγή δύο ετών. Για όλα μας τα μοντέλα λαμβάνουμε τεράστιο ενδιαφέρον από το κοινό. Όταν με το καλό ξεπεραστούν τα εμπόδια που προκάλεσε η πανδημία θα είμαστε σε θέση να αυξήσουμε σημαντικά τα επίπεδα παραγωγής», είχε πει χαρακτηριστικά ο Ρώσος σε συνέντευξή του στην Ιταλική εφημερίδα ilSole24ore.

Αναμένουμε τις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις τελικές εκδόσεις παραγωγής των δύο μοντέλων όπως επίσης και επίσημη ενημέρωση για το πότε θα ξεκινήσει η εμπορική τους διάθεση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.