Νεα Μοντελα

Η MotoBi επανέρχεται στο προσκήνιο με το DL400

Νέο δικύλινδρο γυμνό με 37 hp


09.03.2022

Μέσω της Αυστριακής εταιρείας Leeb Trading GmbH η οποία απέκτησε τα δικαιώματά της το 2009, η ιταλική μάρκα μας ξανασυντήνεται

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η μικρή Ιταλική μάρκα ιδρύθηκε το 1949 από τον Giuseppe Benelli με έδρα το Pesaro, ενώ κάποια στιγμή λόγω διαφωνίας της οικογένειας Benelli, ακολούθησε το δικό της δρόμο έως ότου επιστρέψει και πάλι υπό τη σκέπη της Benelli το 1962.

Σήμερα η εταιρεία με νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο Ευρωπαϊκό κοινό με στόχο να προσφέρει μέσω των προϊόντων της «σπορ ιταλική σχεδίαση και οδηγική εμπειρία».

Ξεκίνησε δειλά δειλά λανσάροντας scooter 50 κ.εκ. για να ακολουθήσει το 2021 η νέα σειρά DL 125 που περιλαμβάνει την βασική έκδοση και τις εκδόσεις Black Edition και Strada. Tώρα ήρθε η ώρα για τον μεγαλύτερο αδερφό, το DL 400.

Πρόκειται για μια νέα γυμνή μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού με εμφάνιση που ακολουθεί τη μόδα της εποχής και η οποία θα κατασκευάζεται στην Κίνα, όπως άλλωστε και τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας.

MotoBi DL400 2

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το γερμανικό περιοδικό Motorrad, το DL 400 τροφοδοτείται από δικύλινδρο παράλληλο υγρόψυκτο κινητήρα 379 κ.εκ. που αποδίδει 37 hp @ 9.000 σ.α.λ. Διαθέτει πλαίσιο χωροδικτύωμα, αλουμινένιο ψαλίδι, δύο δισκόφρενα, σύστημα ABS της Bosch και φωτιστικά σώματα LED. Στα highlights του μοντέλου το κοντό ουραίο τμήμα και τα δύο τελικά της εξάτμισης που βγαίνουν χαμηλά.

Η Motobi DL 400 θα κοστίζει κάτω από 5.800 ευρώ και θα έχει ως στόχο να «χτυπήσει» τον βασιλιά της κατηγορίας Duke 390, αλλά και το Honda CB300R.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του
Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.