Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Kymco CV2 Concept: Πάει παντού

Η Kymco το αποφάσισε και «χτυπάει» παντού


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  09.11.2017

Το ΑΚ550 ήταν τελικά μόνο η αρχή. Πάνω στην ίδια βάση η Kymco παρουσίασε ένα concept scooter με το βλέμμα στο χώμα!

Το CV2 παρουσιάστηκε στο Μιλάνο επίσημα και όλα δείχνουν πως παρ’ ότι η Kymco μας διαβεβαιώνει πως πρόκειται για «πρωτότυπο» εμείς πιστεύουμε βλέποντας το πως σύντομα θα περάσει στην παραγωγή.

Kymco CV2 3

Πιστεύουμε επίσης πως θα διαθέτει κορυφαίο ποιότητα κατασκευής μιας και το φινίρισμα του δείχνει κορυφαίο. Το ψηλό ρύγχος είναι αυτό που σε προϊδεάζει για τον adventure χαρακτήρα του, όμως αν κοιτάξεις προσεκτικότερα υπάρχουν πολλά περισσότερα που προσδιορίζουν το είδος του.

Ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη διαδρομή, ελαστικά on off όπως αυτά των αντίστοιχων μοτοσυκλετών είναι αυτά που προσδίδουν των περιπετειώδη χαρακτήρα του. "Κρυμμένη" εξάτμιση μέσα στην ποδιά, η οποία προστετεύεται πλήρως. Το μόνο που φαίνειται είναι οι δύο απλήξεις της!

Kymco CV2 4

Έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της άνεσης και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό αν προσέξει κανείς τη σέλα του CV2. Εκτός από μεγάλη με παχύ αφρώδες, διαθέτει και μια πτυσσόμενη και ρυθμιζόμενα πλάτη για τον αναβάτη, αλλά και ψηλή και επίσης ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Το εντυπωσιακότερο όλων είναι η σέλα του συνεπιβάτη η οποία μπορεί να αφαιρεθεί και στην θέση της να κουμπώσει ένα πολυτελές top case, το οποίo πάει «ασορτί» με τις πλαϊνές βαλίτσες που τοποθετούνται πάνω στις προεγκατεστημένες βάσεις τους. Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και πίσω από την σέλα του συνεπιβάτη. Είναι ίσως το πρώτο scooter με τόσες πολλές δυνατότητες φόρτωσης, αν σκεφθεί κανείς πως σίγουρα θα υπάρχει χώρος κάτω από την σέλα, όπως και στο ΑΚ αλλά και βοηθητικά ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς μπροστά από τα πόδια του αναβάτη.

Kymco CV2 6

Από τις φωτογραφίες διακρίνετε και μια μεγάλη οθόνη ψηλά τοποθετημένη που θα συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες για τον αναβάτη, ενώ θεωρείται σίγουρα πως το CV2 θα υιοθετεί και το σύστημα infotainment της Kymco, Noodoe.

Kymco CV2 2

Και όλα αυτά «στηριζόμενα» πάνω σε μια εξαιρετική βάση, όπως είναι το αλουμινένιο πλασίο και ψαλίδι του AK550 και σε ένα δικύλινδρο κινητήρα με τους 53,5 ίππους και τα 5,7 kgm ροπής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.