Νεα Μοντελα

Το Ηonda Transalp θα είναι μοντέλο 2022

Το περιμένουμε στην EICMA 2021


23.09.2021

H επιστροφή του Transalp στην προϊοντική γκάμα της Honda θεωρείται δεδομένη, παρά το γεγονός ότι από το Ιαπωνικό εργοστάσιο τηρούν σιγή ιχθύος.

Κείμενο: Μένιος Κατής - Ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία: Young Machine

Τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του θρυλικού μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον ερχόμενο Νοέμβρη στην EICMA 2021. Πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας δεν υπάρχουν, παρά μόνο σενάρια που έρχονται κυρίως από την Ιαπωνία. 

Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του νέου Honda CRF 190L Africa Twin

Αν το Transalp επανέλθει στην γκάμα της Honda, είναι πολύ πιθανό να καταστεί το μοντέλο που θα γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ του crossover NC750X, που είναι προσανατολισμένο για χρήση σε άσφαλτο και του «καθαρόαιμου» adventure Africa Twin 1100. Να σημειώσουμε πως η Honda δεν διαθέτει πλέον στην ευρωπαϊκή αγορά το τετρακύλινδρα VFR800X Crossrunner και VFR1200X Crosstourer. Οπότε η γκάμα των OnOff/Adventure μοτοσυκλετών περιλαμβάνει τα CB500X, NC750X, Africa Twin 1100 και Africa Twin 1100 Adventure Sports.

Να θυμίσουμε πως το Transalp με δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα εμφανίστηκε το 1986 (XL600V) και η δεύτερη έκδοσή του το 2000 (XL650V). Το 2008 ανανεώθηκε για τελευταία φορά (XL700V). Στην Ελλάδα κυκλοφορούν ακόμη και πολλά 400άρια (XL400V), μοντέλα που προορίζονταν για την αγορά της Ιαπωνίας.

Η παραγωγή του Transalp σταμάτησε το 2012, αλλά η Honda κράτησε το όνομα δικό της και μάλιστα το 2015 ανανέωσε το δικαίωμα χρήσης του στην Ευρώπη μέχρι το 2026. Στην Αυστραλία ανανεώθηκε το 2017, στην Ιαπωνία το 2019 και στις Η.Π.Α. τον περασμένο Φεβρουάριο.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, θα χρησιμοποιεί μια νέα έκδοση του δικύλινδρου παράλληλου του NC με κυβισμό από 750 έως 850 κ. εκ. και θα συνδυάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission ή DCT).

Καθώς ο προσανατολισμός του θα είναι κυρίως χωμάτινος, αναμένεται να έχει πιρούνι upside-down και ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ενώ το βάρος του θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.


Η KTM ετοιμάζει την απάντηση στην κατηγορία crossover, αξιοποιώντας σε ένα ακόμη μοντέλο τις δυνατότητες του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα LC8c
Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα το διήμερο 7-8 Οκτωβρίου στην πίστα της Jerez, 25 από τους 100 συνολικά τυχερούς που έσπευσαν να παραγγείλουν το εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής KTM RC 8C, είχαν την ευκαιρία να παραλάβουν και να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες τους.
Μια νέα φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο δείχνει ένα τρίτροχο μοντέλο της Kawasaki που περιλαμβάνεται στα πλάνα της εταιρείας για μελλοντικά μοντέλα με υδρογόνο.
Η σειρά SR της CFMoto περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα 250SR και 300SR. Στις προθέσεις της Κινεζικής μάρκας όμως είναι μια νέα έκδοση με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού που θα κάνει τη διαφορά.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.