Νεα Μοντελα

Honda CB500X 2022: Άφιξη στη χώρα μας και τιμή

Πρώτη άφιξη τον Οκτώβριο με τιμή 7.670 ευρώ


07.09.2021

H τρίτη γενιά του CB500X, που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες, φθάνει στην χώρα μας πολύ πριν το τέλος του 2021

Το CB500X εμφανίστηκε το 2013, καθώς το «κύμα Αdventure» δρόσιζε την αγορά της μοτοσυκλέτας που είχε πληγεί από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Μοιράστηκε την πλατφόρμα με το CB500F και το CB500R. Αυτές οι φιλικές μεσαίες μοτοσυκλέτες «δώρισαν» τον δικύλινδρο κινητήρα τους και στο Rebel 500. Προσιτές, οικονομικές σαν και αυτές στις οποίες η Honda εδραίωσε την κυρίαρχη θέση της στην παγκόσμια μοτοσυκλετιστική αγορά. Η Honda προώθησε την πρώτη γενιά του ως «εμπνευσμένη από την περιπέτεια» και έπραξε σωστά, μια και το Adventure στυλ αχνοφαινόταν.

Η Honda, «άκουσε» τους πελάτες της και κάλυψε τις ανάγκες τους για να επιτύχει κάτι πολύ απλό. Να πουλήσει. Έτσι, το 2019, παρουσίασε ένα ολοκαίνουργιο CB500X με σημαντικές αλλαγές για να καλύψει την επιθυμία του κοινού. το CB500X έγινε περισσότερο adventure χωρίς να «θυσιαστεί» η άψογη συμπεριφορά που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην οδήγηση στην άσφαλτο. Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν πρόκειται να οργώσεις κακοτρόχαλους χωματόδρομους, δεν ήταν αυτός ο στόχος της Honda, που άκουσε ευλαβικά τον κόσμο και προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στο CB500X.

honda cb500x 2022 00003

O μπροστινός τροχός έγινε 19 ιντσών και η γωνία κάστερ «άνοιξε» κατά μία μοίρα (27,5ο από 26,5ο). Στην πράξη το CB500X γίνεται ακόμη καλύτερο στην ταλαιπωρημένη ελληνική άσφαλτο. Επίσης, υπάρχουν πολλά διαθέσιμα ελαστικά κάθε τύπου, για το συνδυασμό τροχών 19-17 ίντσων- από ασφάλτινα μέχρι και καθαρόαιμα χωμάτινα.

Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή ήταν οι ανασχεδιασμένες αναρτήσεις, που «κέρδισαν» μεγαλύτερη διαδρομή κατά 10,2 χλστ. μπροστά και κατά 30,5 χλστ. πίσω.

Ο κινητήρας που πέρασε στην εποχή Euro5 αποδίδει 47,5hp στις 8.600 σ.α.λ. και 4,3kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Μια από τις καταλληλότερες μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2. Για αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη μοτοσυκλέτα ή για αυτούς που επιστρέφουν έπειτα από «πολύχρονη» αποχή.

Δοκιμή Honda CB500X 2021: Για όλους και για όλα

Η Honda για το 2022 αναβάθμισε την best seller μοτοσυκλέτα της. Το νέο μοντέλο θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο του 2021 με τιμή 7.670 ευρώ.

Η έμφαση αυτή τη φορά δόθηκε στις αναρτήσεις με την τοποθέτηση νέου USD πιρουνιού SFF-BP 41 mm της Showa, με ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση.

Παράλληλα, σημαντική αναβάθμιση αποτελεί η τοποθέτηση και δεύτερου δισκόφρενου μπροστά, όπως επίσης και η χρήση ακτινικών δαγκάνων της Nissin με δύο έμβολα. Το μέχρι πρότινος μονό δισκόφρενο των 310mm έδωσε τη θέση του πλέον σε δύο δίσκους διαμέτρου 296mm.

Ο μπροστινό τροχός 19 ιντσών επανασχεδιάστηκε, απέκτησε πιο λεπτές ακτίνες και «έχασε» κάποια γραμμάρια. Νέο είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι που είναι πλέον πιο ελαφρύ, ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε πέντε στάδια.

Σε ό,τι αφορά στο κομμάτι του παράλληλου δικύλινδρου υγρόψυκτου 8βάβλιδου κινητήρα 471 κ.εκ., οι παρεμβάσεις είναι ελάχιστες αλλά ουσιώδεις. Το σύστημα PGM-FI απέκτησε νέες ρυθμίσεις που υπόσχονται βελτιωμένη ροπή χωρίς να επηρεάζουν την απόδοση. Παράλληλα, τοποθετήθηκε νέο, ελαφρύτερο ψυγείο.

Αναβαθμισμένος είναι και ο προβολέας των φώτων με τα LED να προσφέρουν καλύτερο φωτισμό.

Το CB500X MY22 θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα: Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και το ολοκαίνουργιο για το 2022 Pearl Organic Green.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10.7:1
Τύπος Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 67 x 66.8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) -
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 82
Κυβισμός (cc) 471
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 35(47,6)/ 8600
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 43/6.500
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) -
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ  
Χωρητικότητα μπαταρίας 12v-7.4AH
Γωνία κάστερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.) -
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 180
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 199
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.155 x 830 x 1.410 (χαμηλή ζελατίνα),1445 (ψηλή ζελατίνα)
Ίχνος (χλστ) 108
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3,6/100
Μεταξόνιο (χλστ) 1445
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο, τύπου Διαμάντι
Ύψος σέλας (χλστ) 830
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 17,5
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ  
ABS System 2-κάναλο ABS
Φρένα Εμπρός Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικές διπίστονες δαγκάνες Nissin
Φρένα Πίσω Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
Ανάρτηση Εμπρός Πιρούνι Showa 41mm SFF-BP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση
Ανάρτηση Πίσω Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι
Εμπρός ελαστικό On-Off Pattern
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 110/80R19M/C (59H)
Πίσω ελαστικό On-Off Pattern
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 160/60R17M/C (69H)
Τροχός Εμπρός Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων
Τροχός Πίσω Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων
Πίνακας οργάνων Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές
Μοντέρνο, πανέμορφο, πλήρως εξοπλισμένο σε δύο εκδόσεις. Το XSUV 300 και 125 σχεδιάστηκε στην Ιταλία και καταφθάνει σύντομα στην Ευρώπη

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.