Caption: Στα χνάρια του νέου CB1000R
Article Gallery:

Με όλες αυτές τις παρουσιάσεις πριν καν ξεκινήσει η EICMA έχουμε αρχίσει και ανησυχούμε εάν θα μείνει κάτι για να δείξουν οι εταιρείες στην έκθεση

Ok δεν ανησυχούμε αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ καλύτερη εισαγωγή.

Honda CB300R 3

To CB300R μοιάζει σαν ένα μικρότερο CB1000R , το περίφημο Neo Sport cafe.Διαφωνώ κάθετα με τον όρο ρετρό ο οποίος έχει χρησιμοποιηθεί για το συγκεκριμένο μοντέλο (όπως και για το neo sport cafe). Έχει μεν ακολουθηθεί ένα πιο minimal και διαχρονικό look αλλά η μοτοσυκλέτα φωνάζει Japan 2017.

Honda CB300R 4

Οι γωνίες, η διπλή σέλα και το γωνιώδες ρεζερβουάρ μόνο ρετρό δεν είναι. Ας πάμε λοιπόν στα νούμερα του μικρού CB.
• Κινητήρας : 286 cc, μονοκύλινδρος (όσοι ήλπιζαν στον εν σειρά δικύλινδρο του CBR 250RR ίσως να απογοητευθούν ) με ισχύ 31 ίππων
• Αναρτήσεις και φρένα : Ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm, πίσω Monoshock με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.
• Μπροστινή τετραπίστονη δαγκάνα σε μαργαρίτα 296 χιλιοστών και πίσω μια μονοπίστονη πάνω σε δίσκο 220 χιλιοστών.

Honda CB300R 6

Το CB300R θα κυκλοφορήσει με ABS στο βασικό εξοπλισμό αλλά και με μονάδα μέτρησης αδράνειας (Αξεσουάρ πολύ μεγαλύτερων μοντέλων) με σκοπό το σωστό διαμοιρασμό της λειτουργίας του ABS σε μπροστινό και πίσω τροχό

Honda CB300R 5

Η μοτοσυκλέτα απευθύνεται στους κατόχους Α2 διπλώματος και αν θα έπρεπε να δούμε κάποια παραφωνία στο μινιμαλιστικό κονσέρτο της Honda ίσως να ήταν το ρεζερβουάρ χωρητικότητας μόλις 10 λίτρων .

Honda CB300R 7

Ελπίζουμε να δούμε και άλλα μοντέλα τα οποία θα ακολουθούν αυτή τη less is more πορεία που έχει χαράξει με τα νέα γυμνά της η Honda

H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση
Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση