Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 03.11.2017
Μυώδης εμφάνιση που συνδυάζεται με υπερτροφοδότηση. H Suzuki μας εκπλήσσει ευχάριστα και πιθανότατα να δούμε στην EICMA μια μοτοσυκλέτα από άλλον πλανήτη!
Με όλα όσα έχουν γίνει γνωστά έως τώρα πιστεύαμε πως τα υπερτροφοδοτούμενα μοντέλα της Suzuki θα είναι μεσαίου κυβισμού με καθαρά sport χαρακτήρα. Όμως τα νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν αποκαλύπτουν πως η Suzuki εξελίσσει και έναν «μεγάλο» turbo V2 κινητήρα.
Ο κινητήρας XE7 που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια, ήταν η εξέλιξη του δικύλινδρου σε σειρά που είχαμε δει το 2013 στο concept Recrusion. Είχε κυβισμό 588 κ.εκ. και η χρησιμοποίηση υπερτροφοδότη θα έδινε στην μοτοσυκλέτα την ιπποδύναμη μιας μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας (σχεδόν 125 ίππους) , ενώ παράλληλα θα διατηρούσε τα πλεονεκτήματα των περιορισμένων ρύπων και της σχετικά μικρής κατανάλωσης.
Αντιθέτως από όλα αυτά το νέο cruiser που βλέπουμε στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας έχει ξεκάθαρα διαφορετικό χαρακτήρα. Ωμή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Και πώς να μην ήταν έτσι αφού η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας δείχνει ένα μυώδες drag bike.
Για να μην νομίζετε πως πρόκειται για φήμες αρκεί να σας πούμε πως η Suzuki κατέθεσε τέσσερις εφαρμογές διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που αφορούν τον σχεδιασμό του νέου μοντέλου. Τα σχέδια δείχνουν αρκετά λεπτομερή οπότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η μοτοσυκλέτα να είναι ήδη έτοιμη! Οπότε στην προσεχή έκθεση της EICMA μπορεί να δούμε ένα μοντέλο σε πρωτότυπη μορφή.
Η μοτοσυκλέτα μοιάζει αρκετά με το Boulevatd M109R. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό και ο κινητήρας υγρόψυκτος δικύλινδρος σε διάταξη V , που φέρει στην δεξιά του πλευρά έναν τεράστιο υπερσυμπιεστή. Τα απλοποιημένα σκίτσα των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας δείχνουν έναν υπερτροφοδότη τύπου αυτοκινήτου, όμως αναμένεται να μην είναι αυτή η τελική του μορφή.
Τα ίδια σκίτσα δείχνουν πως ειδικά σχεδιασμένα μέρη που ξεκινούν από μπροστά και καλύπτουν το φίλτροκούτι στέλνουν αέρα απευθείας στον υπερσυμπιεστή. Τα καλύμματα στην ουσία θα προστατεύουν τα πόδια του αναβάτη και από την θερμότητα που θα εκπέμπει ο υπερσυμπιεστής.
Η εξάτμιση είναι μία περνάει κάτω από την σέλα του αναβάτη και καταλήγει κάτω από το φτερό της μοτοσυκλέτας και για αυτό το λόγο ίσως στα σχέδια δεν προβλέπεται σέλα συνεπιβάτη. Όπως βλέπετε θα υπάρχει αρκετή απόσταση και ειδική μόνωση μεταξύ σέλας και εξάτμισης ώστε να μην «καίγεται» ο αναβάτης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.