Νεα Μοντελα

Segway Apex H2: Υβριδική μοτοσυκλέτα με ηλεκτροκινητήρα και υδρογόνο! (Video)

Οι εποχές αλλάζουν


08.04.2021

Στην παραγωγή το 2023 με τιμή στα 10.700 δολάρια ΗΠΑ

Κείμενο: Μένιος Κατής

Οι εποχές αλλάζουν και η 4η Βιομηχανική Επανάσταση την οποία βιώνουμε, έρχεται να αλλάξει όλα όσα μέχρι πρότινος θεωρούσαμε δεδομένα.

Πλέον, δίπλα στις παραδοσιακές δυνάμεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και των μεγάλων κατασκευαστών μοτοσυκλέτας, εμφανίζονται εταιρείες τεχνολογίας που έχουν ως στόχο να μετασχηματίσουν την αγορά. Να την αλλάξουν και να δημιουργήσουν νέες τάσεις και μόδες, βασιζόμενες σε trends της εποχής, όπως η ηλεκτροκίνηση, η υβριδική τεχνολογία, η συνδεσιμότητα, το IoT, η κοινοχρησία, η αυτόνομη οδήγηση (για τα αυτοκίνητα).
Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Segway-Ninebot η οποία ανήκει στον Κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Xiaomi.

Εδώ και λίγα 24ωρα κάνει το γύρο του κόσμου η είδηση της παρουσίασης μιας νέας, καινοτόμας μοτοσυκλέτας που παρουσίασε η εταιρεία. Πρόκειται για το Segway Apex H2, μια μοτοσυκλέτα με φουτουριστική σχεδίαση, η οποία διαθέτει υβριδική τεχνολογία, καθώς συνδυάζει ηλεκτρικό κινητήρα και τεχνολογία υδρογόνου! Το 2019 η εταιρεία παρουσίασε το Segway Apex, μια αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα την οποία ξεκίνησε να δοκιμάζει πέρσι σε πίστες.

Τώρα προχωρά στο επόμενο βήμα παρουσιάζοντας το Segway Apex H2 το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2023. Μάλιστα, όσοι επιθυμούν μπορούν να προχωρήσουν σε προ-παραγγελία της μοτοσυκλέτας με την τιμή της να ορίζεται στα 10.700 δολάρια ΗΠΑ!

segway apex h2

Σε αυτήν την νέα εκδοχή του, το Apex πέρα από την ακόμα πιο φουτουριστική του εμφάνιση, εξοπλίζεται και με νέα τεχνολογία, καθώς εκτός του ηλεκτροκινητήρα χρησιμοποιεί και δοχεία υδρογόνου, τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν και να ξαναγεμίσουν μειώνοντας έτσι σημαντικά το χρόνο επαναφόρτισης σε σχέση με μια συμβατική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Μάλιστα, η εταιρεία αναφέρει πως η κατανάλωση κυμαίνεται στο 1 γραμμάριο υδρογόνου ανά χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με την Segway-Ninebot, το Apex H2 θα αποδίδει 60 kW (περί τους 80 hp), και θα χρειάζεται κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h. H μέγιστη τελική που θα αναπτύσσει θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h.

Στα αξιοσημείωτα στοιχεία της μοτοσυκλέτας, το σύστημα μπροστινής ανάρτησης τύπου RADD (Rotationally Advanced Design Development) που σχεδίασε ο James Parker και είδαμε για πρώτη φορά στο Yamaha GTS 1000. Πίσω, το Apex H2 φέρει μονόμπρατσο ψαλίδι. Και επειδή πρόκειται για τέχνασμα εταιρειών τεχνολογίας, εικάζουμε πως θα εφοδιάζεται με πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων για την ασφάλεια του αναβάτη και θα προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ο έλεγχος όλων αυτών των συστημάτων πάντως θα γίνεται μέσω της πλήρους έγχρωμης οθόνης 7 ιντσών που θα έχει μπροστά του ο οδηγός.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.