Νεα Μοντελα

SYM Cruisym α 2021: Οικονομικότερο, ασφαλέστερο και εκσυγχρονισμένο

Euro5, traction control LED προβολείς και νέο πάνελ οργάνων


07.04.2021

Η αναβάθμιση του maxi scooter της SYM το φέρνει και πάλι στο προσκήνιο της κατηγορίας

Η μοντέρνα με πολλές γωνίες σχεδίαση έμεινε ίδια. Ο προβολέας, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Ο πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων είναι πολύ εντυπωσιακός, με μια μεγάλη LCD οθόνη και πολλές ενδεικτικές λυχνίες.

SYM Cruisym 300 a 2

Το 300άρι maxi scooter, έχει αναβαθμιστεί σε καίριους τομείς, εκτός από τον κινητήρα που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro5. είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο με χωρητικότητα 278 κ.εκ.. Η ισχύς του  26,2 στις 7.500 σ.α.λ. και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός προέρχεται από την Keihin.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του SYM Cruisym 300 F4 ABS

Η πιο ουσιαστική προσθήκη στo Cruisym α είναι το traction control, που δεδομένα αυξάνει την ασφάλεια. 

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, οι οποίοι έχουν διαστάσεις 14 ίντσες μπροστά και 13 ίντσες πίσω. Ο φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα χωράει άνετα ένα jet και ένα full face κράνος, ενώ μπροστά από τα γόνατα του αναβάτη υπάρχουν δύο ντουλαπάκια.

SYM Cruisym 300 a 14


Το εξελιγμένο σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα 260mm μπροστά με τετραπίστονη δάγκανα, 240mm πίσω με διπίστονη δάγκανα και δικάναλο ABS της BOSCH.

SYM Cruisym 300 a 6

O ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Ο αντικλεπτικός διακόπτες, οι μεγάλες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα πλαστικά τμήματα που διαθέτουν carbon look παραμένουν στον στάνταρ εξοπλισμό του Cruisym α. Επιπλέον έχει τοποθετηθεί θύρα φόρτισης QC 3.0 για πιο γρήγορες φορτίσεις ηλεκτρονικών συσκευών.

4.895 €

Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ F4 – Τετράχρονος
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI KEHIN (TCS)
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 75.0mm Χ 63.0mm
ΙΣΧΥΣ 26.4ps /7500rpm
ΡΟΠΗ 26.2Nm /6750rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 12 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.2 L /100km
(WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2189 x 756 x 1432
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 194kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 260mm
Τετραπίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 240mm
Διπίστονη δαγκάνα
ABS Δικάναλο BOSCH
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό πιρούνι
37mm / 100mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Διπλό ρυθμιζόμενο
100mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 120/70-14
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 140/60-13

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.