31.03.2021
Μέσα στον Φεβρουάριο η Yamaha κατοχύρωσε ένα μεγάλο αριθμό ονομάτων στην ιαπωνική υπηρεσία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που δείχνουν πως «ετοιμάζονται» νέα super sport μοντέλα
Γνωρίζουμε ήδη τα R1, R3 και R6, καθώς και τα μικρά super sport R15 και R25 που πωλούνται στην ασιατική αγορά. Σας έχουμε ενημερώσει πως πιθανότατα να δούμε σύντομα ένα R7 με τον κινητήρα CP2 του MT-07, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπήρχε πληροφορία για R2, R4 και για R9. Η Yamaha όμως δείχνει πως σκέφτεται πολύ σοβαρά να μεγαλώσει την οικογένεια των super sport μοντέλων της, αφού πρόσφατα κατοχύρωσε μια σειρά από νέα εμπορικά ονόματα.
Η κατοχύρωση δεν σημαίνει απαραίτητα πως θα προχωρήσει και στην κατασκευή όλων αυτών των μοντέλων (YZF-R1, YZF-R2, YZF-R3, YZF-R4, YZF-R5, YZF-R6, YZF-R7, YZF-R8, YZF-R9, YZF-R15, YZF-R20, YZF-R25). Μπορεί απλά να το έκανε για να μην τα χρησιμοποιήσει άλλοι κατασκευαστές αλλά και για να τα έχει διαθέσιμα στο μέλλον.
Το YZF-R7 θα είναι το πρώτο που θα δούμε το 2022. Με ισχύ 100 ίππων, βάρος γύρω στα 180 κιλά και προσιτή τιμή. Το YZF-R6 διατίθεται στην Ευρώπη μόνο για χρήση σε πίστα.
Η Yamaha διαθέτει επίσης μια πολύ καλή βάση για να «χτίσει» ένα YZF-R9. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 890 κ.εκ. των ΜΤ-09 και Tracer 9, αποδίδει 119 ίππους. Είναι απίθανο να δούμε ένα R8, αν παρουσιαστεί το R7 και θα ήταν επίσης άτοπο αν δούμε R4 εφόσον υπάρχει το R3. Μερικά από τα ονόματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες αγορές. Για παράδειγμα η Honda προσφέρει εκδόσεις με 400 κ.εκ. στην Ιαπωνία, για μοντέλα της σειράς CB (CB400X, CBR400R), οπότε δεν αποκλείεται η Yamaha να κάνει κάτι αντίστοιχο με τα YZF-R4 και YZF-R5.
Προς το παρόν σίγουρη είναι η έλευση του R7 και ενδεχομένως να ακολουθήσει το R9. Η Yamaha όμως φαίνεται πως ετοιμάζει πολλά νέα μοντέλα που «κρύβονται» πίσω από τις εμπορικές ονομασίες που κατοχύρωσε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.