Νεα Μοντελα

Husqvarna: Το 2022 αναμένεται στην αγορά το ηλεκτρικό της scooter

Σε συνεργασία με την Bajaj


08.03.2021

H Husqvarna ετοιμάζεται να μπει στο χώρο της ηλεκτροκίνησης έχοντας στα σκαριά την κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού scooter αλλά και μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με την ονομασία E-Pilen, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της τον Μάρτιο του 2022

Κείμενο: Μένιος Κατής

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπήρχαν έως τώρα, το ηλεκτρικό scooter, το οποίο θα εξελιχθεί και θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με την ινδική Bajaj, θα ερχόταν μέσα στο έτος (2021). Ωστόσο, νέες πληροφορίες αναφέρουν πως η άφιξη του θα μετατεθεί πιθανότατα για το 2022. Η καθυστέρηση αυτή, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, οφείλεται στο γεγονός ότι λόγω της πανδημίας παρατηρείται τεράστια έλλειψη στην παραγωγή microchips που επηρεάζει γενικότερα τον τομέα της τεχνολογίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας και κατ' επέκταση τον χώρο της μοτοσυκλέτας.

Σε ό,τι αφορά τώρα στο scooter, αυτό αναμένεται να βασιστεί στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αμιγώς ηλεκτρικού Chetak που κατασκευάζει η Bajaj. To εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 4 kW και συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων-λιθίου 3kWh. Η αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες όπως αναφέρει η εταιρεία, κυμαίνεται από 85 έως 95 χιλιόμετρα, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (eco και sport).

Από αισθητικής άποψης ωστόσο το ηλεκτρικό scooter της Husqvarna δεν θα έχει καμία σχέση με το Chetak το οποίο θυμίζει Vespa, καθώς αναμένεται να έχει πιο σπορ σιλουέτα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.