Νεα Μοντελα

Κινέζικη μάρκα ανακοίνωσε κατασκευή adventure 800 κ.εκ.

Από την Colove


18.02.2021

Μία από τις νεότερες κατασκευάστριες μοτοσυκλετών της Κίνας παρουσίασε δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 800 κ.εκ. που προορίζεται για μοντέλο adventure

Κατά την διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Zhang Xue, κούρεψε τα μακριά μαλλιά του (!), εκπληρώνοντας την υπόσχεσή του πως θα το κάνει όταν φέρει εις πέρας το στόχο του.

Οι πιο παρατηρητικοί θα πουν πως ο κινητήρας μοιάζει με τον δικύλινδρο LC8c των 799 κ.εκ. της KTM. Επίσης η διάμετρος και η διαδρομή είναι πανομοιότυπη (88 x 67,5). Ωστόσο ο λόγος συμπίεσης είναι 13:1 και όχι 12,7:1. Οι κάσες του κινητήρα, οι κυλινδροκεφαλές και σχεδόν όλα τα καπάκια, έχουν ελαφρώς διαφορετική σχεδίαση. Παρ' όλα αυτά δεν θα ήταν καθόλου περίεργο μετά τη CFMoto, που «δανείστηκε» τον κινητήρα του 790 Adventure, να δούμε ακόμη μία μοτοσυκλέτα και στην ελληνική αγορά με το ίδιο μοτέρ.

Colove 800 adventure 2

Η Colove στην ίδια εκδήλωση παρουσίασε ένα adventure σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Πλαίσιο, κινητήρας και περιφερειακά θα είναι ίδια στα δύο, ενώ το τρίτο, με τα «τακουνάτα» ελαστικά θα διαθέτει περισσότερα off road χαρακτηριστικά με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.

Η Colove θα εξοπλίσει τα μοντέλα της με οθόνη TFT με ενσωματωμένο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, cornering ABS, traction control, quick shifter και προγράμματα οδήγησης.

Η παρουσίαση των μοντέλων δεν ανακοινώθηκε αλλά αναμένονται σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.