Νεα Μοντελα

CFMoto 300SR: Έρχεται Ευρώπη το σπορ 300άρι Euro5

Αναμένεται την άνοιξη και ελπίζουμε να το δούμε και στη χώρα μας.


26.01.2021

Πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019, μόνο που τότε εφοδιαζόταν με κινητήρα 250 κ. εκ. Τώρα μαθαίνουμε πως ετοιμάζεται να έρθει στην Ευρώπη, αλλά με διαφορετικό κινητήρα, μεγαλύτερο και προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές Euro5

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για το CFMoto 300SR, το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά την ερχόμενη άνοιξη. Στη Μεγάλη Βρετανία συγκεκριμένα, θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Απρίλιο, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα.

Η κινεζική CFMoto συνεργάζεται με την ΚΤΜ ενώ τα τελευταία της μοντέλα φέρουν τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Kiska Design, ο οποίος επιμελείται και τα σχέδια των ΚΤΜ - Husqvarna.

Το 300SR είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, με αιχμηρή εμφάνιση, που «φορά» τον τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 292.4 κ. εκ. με αντικραδασμικό άξονα, του γυμνού 300NK. Η απόδοσή του είναι 29.2 ίπποι και 25.3 Nm ροπής. Το σύστημα ψεκασμού είναι της Bosch, ενώ το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις. Το ατσάλινο σωληνωτό είναι αυτό του γυμνού αδερφού (300NK). Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε πιρούνι upside-down 37 mm και πίσω μονό αμορτισέρ. Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από μονό δισκόφρενο 292 mm που συνδυάζεται με 4πίστονη δαγκάνα μπροστά και δίσκο 220 m πίσω. Το σύστημα εφοδιάζεται με ABS. Ωραία νότα στην κατασκευή προσδίδει η απόληξη της εξάτμισης που ξεπροβάλει κάτω από τον κινητήρα.

CFMoto 300SR 2

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται πλήρως ψηφιακό όργανο με οθόνη TFT που προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone. Σημειώστε επίσης πως ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο προγράμματα οδήγησης: το sport και το rain.

Η κινεζική εταιρεία υπόσχεται και μια σειρά από αξεσουάρ που θα δώσουν αγωνιστική νότα στη μοτοσυκλέτα, όπως για παράδειγμα πιο ελαφριές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, προστατευτικά μανέτας, τάπα βενζίνης γρήγορης απασφάλισης, ποδοστήρια αλουμινίου κ.α. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την τιμή διάθεσή του, αλλά και για το αν θα το δούμε στα μέρη μας.

Για την ιστορία, το γυμνό 300NK διατίθεται στη χώρα μας με τιμή 3.690 ευρώ, οπότε υπολογίστε πως αν με το καλό το 300SR έρθει Ελλάδα, η τιμή του θα κυμαίνεται γύρω στα 4.000 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.