Νεα Μοντελα

Honda με κυψέλες υδρογόνου


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  11.10.2017

Μια νέα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Honda με μια μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί για καύσιμο κυψέλες υδρογόνου


Στα σχέδια που διέρρευσαν μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται σε ένα περιμετρικό πλαίσιο τη θέση που καταλαμβάνει σε μια συμβατική το ρεζερβουάρ, το φιλτροκούτι και ο κινητήρας καταλαμβάνουν κυψέλες υδρογόνου. Η καρίνα της μοτοσυκλέτας περιέχει μια ηλεκτρική μονάδα ελέγχου και μια μικρή μπαταρία ασφαλείας.

Honda FuelCell 2

Η δεξαμενή υδρογόνου "γεμίζει" το χώρο κάτω από την σέλα, δημιουργώντας περίεργες αναλογίες στη μοτοσυκλέτα, καθιστώντας το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας πολύ μεγαλύτερο από ό, τι σε μια συμβατική μοτοσυκλέτα.

Honda FuelCell 3

Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ενσωματωμένος στο ψαλίδι, ενώ η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με άξονα. Λόγω του ελάχιστου χώρου που απομένει το αμορτισέρ είναι έκκεντρα τοποθετημένο ενώ εδράζεται κατ’ ευθείαν στο πίσω μέρος του πλαισίου και πάνω στο ψαλίδι.

Είναι σχεδόν απίθανο να δούμε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου, παρ’ όλα αυτά η Honda δείχνει να ασχολείται με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στο παρελθόν και η Suzuki έχει παρουσιάσει project με υδρογόνο όπως το CrossCage.

Όσοι ήμασταν έφηβοι στα 90’s, μεγαλώσαμε με Jordan και Ducati 916!
O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά