Νεα Μοντελα

Ducati Panigale V4 SP 2021: Η επιστροφή των Sport Production

Αναβάθμιση και στα Panigale S


19.11.2020

Η Ducati επεκτείνει την οικογένεια Panigale V4 παρουσιάζοντας την αριθμημένη έκδοση Panigale V4 SP, η οποία πιστοποιεί την επιστροφή μετά από πολλά χρόνια των αρχικών «SP» (Sport Production) στο φέρινγκ μιας σούπερ σπορ μοτοσυκλέτας του Borgo Panigale


Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο θρυλικό Ducati 851. Αυτή η συντομογραφία καθόρισε τις εκδόσεις που αποτέλεσαν τη βάση για την εξέλιξη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών που χρησιμοποιήθηκαν στο Πρωτάθλημα Sport Production, πρόδρομος του σημερινού Superstock. Στη Ducati, το ακρωνύμιο "SP" χρησιμοποιείται σε μοντέλα με τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που τα καθιστούν ταχύτερα στην πίστα.
Το Panigale V4 SP διαφέρει από το Panigale V4 S MY21, σε εμφάνιση, στην τιμονόπλακα που κατασκευάζεται από billet αλουμίνιο που φέρει τον αύξοντα αριθμό της μοτοσυκλέτας, και στον εξοπλισμό, που είναι ειδικά μελετημένος για την ακόμη καλύτερη απόδοση εντός πίστας. Ο ειδικός εξοπλισμός που παρέχεται στο Panigale V4 SP καθιστά επίσης δυνατή τη μείωση του βάρους της μοτοσικλέτας κατά 1 kg σε σύγκριση με το Panigale V4 S, φτάνοντας τα 173 κιλά (χωρίς υγρά).

ducati panigale v4 sp 2021 5

Η εμφάνιση "Winter Test" μας έρχεται από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ducati Corse Το μαύρο είναι το χρώμα των δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν των Πρωταθλημάτων MotoGP και WorldSBK. Συνδυάζεται με μαύρες ζάντες από ανθρακόνημα. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ το ρεζερβουάρ από βουρτσισμένο αλουμίνιο, δίνει μια ακόμη καθαρόαιμη αγωνιστική πινελιά στην SP.
Κάτω από μαύρο φέρινγκ βρίσκεται ο ίδιος V4 των 1.103 κ.εκ., συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5, που χρησιμοποιείται στα Panigale V4 και V4S με 214 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και 12,6 kgm στις 9.500 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι ίδιο με τις «φθηνότερες εκδόσεις». Ωστόσο, παίρνετε το αλουμινένιο ρεζέρβουαρ, που διαθέτει το R, φτερά και τροχούς από ανθρακόνημα, που είναι 1,4 κιλά ελαφρύτεροι από τους σφυρήλατος αλουμινένιους του S και 3,4 από αυτούς της βασικής έκδοσης του Panigale.

ducati panigale v4 sp 2021 7

Το SP διαθέτει ξηρό συμπλέκτη, ο οποίος η εταιρεία ισχυρίζεται ότι λειτουργεί καλύτερα στην πίστα και κρατάει καθαρότερο το λάδι κινητήρα και μια ελαφρύτερη αλυσίδα 520. Διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενα μαρσπιέ Rizoma και με καλύμματα που καλύπτουν τις υποδοχές των καθρεφτών όταν αφαιρούνται και της βάσης πινακίδας. Το Datalogger που βασίζεται στο GPS της Ducati είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, για να βοηθήσει στην βελτίωση των χρόνων στην πίστα. Σύμφωνα με την Ducati η αυξημένη ροπή στον κινητήρα των 1.103cc (ο κινητήρας του R είναι 998cc), που συνδυάζεται με τους ελαφρύτερους τροχούς, καθιστά ευκολότερη την γρήγορη οδήγηση από το R.

ducati panigale v4 sp 2021 23

Οι δαγκάνες Brembo Stylema R ταιριάζουν στην κορυφαία V4 SP και συνδυάζονται με την ακτινική τρόμπα MCS και την απομακρυσμένη ρύθμιση στη μανέτα. Η ανάρτηση είναι βασικά η ίδια με το V4 S, με πιρούνι Ohlins NIX-30 και αμορτισέρTTX36, σε συνδυασμό με σταμπιλιζατέρ τιμονιού της ίδιας εταιρείας, που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου απόσβεσης Ohlins Smart EC 2.0. Όπως θα περίμενε κανείς, το SP ξεχειλίζει επίσης από ηλεκτρονικά, συμπεριλαμβανομένων όλων των συνηθισμένων – Cornering ABS στροφής, traction control, slide control, wheelie control, launch control, έλεγχο φρένου κινητήρα και quickshifter.

ducati panigale v4 sp 2021 13

Σε περίπτωση που το SP είναι ακριβό για εσάς, μπορείτε να επιλέξετε από τις «βασικές» εκδόσεις των Panigale που για το 2021 θα φέρουν πολλές βελτιώσεις. Εκτός από τον Euro5 κινητήρα - με τροποποιημένη εξάτμιση, μεγαλύτερους καταλύτες, νέο σύστημα μεταβλητής εισαγωγής και νέες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά – τα Panigale του 2021 θα φέρουν την την τελευταία έκδοση «EVO 3» του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης της Ducati, η οποία ισχυρίζεται ότι βελτιώνει την έξοδο από τις στροφές.

ducati panigale v4 sp 2021 3

Οι τρόποι οδήγησης των μοτοσυκλετών είναι επίσης περισσότεροι με το πρόγραμμα «Race» να «σπάει στα δύο» - «Race A» και «Race B», για να βρεις πιο εύκολα τον τρόπο που θα κινηθείς πιο γρήγορα.Αλλαγές υπάρχουν επίσης στις τρόμπες φρένων και συμπλέκτη, που βασίζονται σε αυτές που χρησιμοποιούνται στην Superleggera V4. Έχει τοποθετηθεί επίσης ένα ανασχεδιασμένο προστατευτικό αλυσίδας, νέο κλειδί κεντρικού διακόπτει και προεγκατεστημένη καλωδίωση για θερμαινόμενα γκριπ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.