Νεα Μοντελα

Benelli Imperiale 2018: Η γκάμα των Ιταλών μεγαλώνει

Μετά το Leoncino η μάρκα από το Pesaro αναβιώνει και το Imperiale


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  26.09.2017

H Benelli σκοπεύει να βγάλει στην παραγωγή ένα ακόμη μοντέλο modern classic με ένα όνομα που έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια του στην πάνω από έναν αιώνα ιστορία του ιταλικού εργοστασίου


Η νέα μοτοσυκλέτα θα ονομάζεται Imperiale. Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.

Η Imperiale είχε μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κ.εκ., ενώ η Benelli διέθετε και ένα παρόμοιο μοντέλο με κινητήρα 175 κ.εκ. με το όνομα Catria.


H Benelli Q.J. πρόσφατα κατοχύρωσε το όνομα Imperiale, όμως θεωρείται σίγουρο πως το νέο μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο κινητήρα από 125 κ.εκ. Στην γκάμα της υπάρχει ήδη ένας δικύλινδρος 500 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα μοντέλα Leoncino και TRK και τον τετρακύλινδρο του BN600i και GT. Σε μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες έχει έναν δικύλινδρο και έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο για τα μοντέλα BN302 Και BN251, ενώ είναι σχεδόν σίγουρη η ύπαρξη ένος δικύλινδρου 750 κ.εκ., ενός τρικύλινδρου 900 κ.εκ. και ένός ακόμη τρικύλινδρου 1200 κ.εκ. που προορίζεται για τo touring μοντέλο της εταιρείας.

O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά
Η BMW επιβεβαίωσε πως ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο custom της works zon’s, Departed, αποτελεί μια αυθεντική πρωτότυπη μονάδα του εργοστασίου, που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα cruiser