Νεα Μοντελα

Benelli Imperiale 400: Διαχρονική γοητεία

Όταν το κλασικό συναντά το σύγχρονο!


30.07.2020

Το Imperiale 400 είναι ένα commuter με ρετρό σχεδιασμό που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μετακινούνται με στυλ, εντός και εκτός πόλης

benelli imperiale 400 3

Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.

benelli imperiale 400 6

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με μονό εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού το οποίο σύμφωνα με τη Benelli εξασφαλίζει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η 4ανακοινωθείσα ισχύς είναι 21 ίπποι στις 5.500 στροφές με ροπή 2,95 kgm στις 4.500 σ.α.λ..

benelli imperiale 400 7

Στόχος της Benelli ήταν να κάνει το Imperiale 400 όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση. Το από αποτελείται από χαλύβδινες πλάκες και δοκούς, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 110mm με τα δύο αμορτισέρ διαδρομής 65mm να συμπληρώνουν τη ρετρό εικόνα στο πίσω μέρος.

benelli imperiale 400 2

Οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορώντας αντίστοιχα ελαστικά 110/90 και 130/80.

benelli imperiale 400 5

Το Imperiale 400 διατίθεται σε μαύρο χρώμα. Αποκτήστε την έως το τέλος του έτους με 4.490€ μέσα από το πρόγραμμα #BenelliForever με 30% προκαταβολή, ως 24 Άτοκες Δόσεις, 4 χρόνια εγγύηση και 1 Χρόνο Δωρεάν Οδική Βοήθεια! Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.