Νεα Μοντελα

Η Piaggio ετοιμάζει “ανάποδο” MP3

Τρίροδο αλλά με δύο πίσω τροχούς


28.05.2020

Νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Piaggio δείχνουν ότι εξελίσσει ένα τρίροδο με δύο τροχούς πίσω

Πριν από 15 χρόνια είδαμε το πρώτο τρίροδο, με δύο τροχούς μπροστά από την Piaggio. Το MP3 επηρέασε πολλούς κατασκευαστές και οδήγησε πολλούς να σκεφτούν την αγορά ενός οχήματος που προσέφερε ευελιξία και ευκολία στην καθημερινή μετακίνηση και μεγαλύτερη ασφάλεια από δίκυκλο.

piaggio mp3 2

Τώρα η Piaggio δείχνει πως ετοιμάζεται για το “ανάποδο”. Να βάλει δύο τροχούς στον πίσω άξονα. Η ιδέα δεν είναι πρωτότυπη, αφού η Ηοnda παρουσίασε τη δεκαετία ένα μικρό scooter μεταφοράς για την αγορά της Ιαπωνίας. To Gyro X βασιζόταν στο BSA Ariel 3 του 1969 και έφτασε και στην χώρα μας. Μερικά κυκλοφορούν ακόμη, διευκολύνοντας κυρίως επαγγελματίες στη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.

Κάτω από τον τετράγωνο χώρο εναπόθεσης αποσκευών, βρισκόταν κρυμμένα ο κινητήρας και η εξάτμιση που συνδεόταν με το υπόλοιπο scooter με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να πάρει κλίση το μπροστινό μέρος.

Τα scooter της Qooder (πρώην Quadro) χρησιμοποιεί ένα σύστημα κλίσης των πίσω τροχών, με ανεξάρτητη ανάρτηση και ένα ψαλίδι και ιμάντα κίνησης για κάθε τροχό. Η Piaggio όπως δείχνουν τα σχέδια εξελίσσει ένα διαφορετικό σύστημα μετάδοσης που βρίσκεται ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και επιτρέπει στους τροχούς να παίρνουν κλίση, ενώ παραμένει σε οριζόντια θέση ως προς το έδαφος.

piaggio mp3 3

Φαίνεται πως είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και δεν αποκλείεται να έχει έτοιμο πρωτότυπο. Αυτό που κεντρίζει ενδιαφέρον είναι το μέγεθος του πίσω τροχού, που είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν ενός scooter. Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους οι ιθύνοντες της Piaggio.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.