Νεα Μοντελα

EICMA 2019 – KTM 890 Duke R: Ο “μεγάλος αδελφός” του 790

Ποιοτικότερο σε όλους τους τομείς


07.11.2019

Τι συμβαίνει όταν το 790 Duke, αποκτά 100 περισσότερα κυβικά, διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κορυφαία φρένα; Γεννιέται το 890 Duke R!

Για να φτάσει ο LC8c τα 890 κ.εκ. και να πληροί ταυτόχρονα τις Euro5 προδιαγραφές, χρειάστηκε πολλά περισσότερα από μια αναβάθμιση. H διάμετρος έφτασε τα 90,7 χλστ, και η διαδρομή τα 68,8 χλστ. Η κεφαλή άλλαξε για να δεχθεί τις μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής των 37 χλστ. και αυτές τις εξαγωγής των 30 χλστ. Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας προστέθηκε ο οποίος μπορεί να διαχειριστεί τις αυξημένες στροφές του κινητήρα. Το 890 έχει υψηλότερο όριο στροφών ανά λεπτό και υψηλότερο λόγω συμπίεσης. Για την τροφοδοσία, κάθε σώμα ψεκασμού έχει νέους αισθητήρες για καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Ο δικύλινδρος διαθέτει 121 ίππους και 10kgm ροπή. Οι σχέσεις μετάδοσης παραμένουν αμετάβλητες από το 790 Duke και ο συμπλέκτης ολίσθησης είναι ίδιος με του “μικρότερου” Δούκα.

KTM Duke 890 R 5

Το πλαίσιο παρέμεινε ίδιο αν και πλέον είναι βαμμένο πορτοκαλί όπως σε όλα τα R της KTM. Οι αναρτήσεις APEX της WP, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. που διαθέτει διαδρομή 140 χλστ. και αμορτισέρ με διαδρομή 150 χλστ, που διαθέτει υδραυλικό ρυθμιστή για εύκολη ρύθμιση. Οι πορτοκαλί ζάντες είναι στάνταρ και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Powercup II Hypersport.

KTM Duke 890 R 2

Το νέο 890 Duke R διαθέτει επίσης και κορυφαία φρένα. Η ακτινική τρόμπα Brembo MCS, επιτρέπει στον αναβάτη και την ρύθμιση της μανέτας. Οι δύο μπροστινοί δίσκοι των 320 χλστ. είναι ελαφρύτεροι από αυτούς του 790 Duke και έχουν συνδυαστεί με τετραέμβολες δαγκάνες Brembo Stylema. Ο δίσκος στον πίσω τροχό είναι διαμέτρου 240 χλστ. και φρενάρει χάρη σε μια μονοέμβολη δαγκάνα. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με cornering ABS της Bosch, cornering traction control και IMU που διαθέτει έλεγχο φρένου κινητήρα. Προεραιτικά μπορεί να τοποθετηθεί Quickshifter και το πακέτο ηλεκτρονικών Track Mode, που είναι ιδανικό για χρήση σε πίστα.

KTM Duke 890 R 6

Το τιμόνι είναι φαρδύτερο και πιο χαμηλά τοποθετημένο και μπορεί να ρυθμιστεί σε περισσότερες θέσεις. Σε συνδυασμό με το ύψος σέλας που αυξήθηκε στα 834 χλστ. (από 825 χλστ. στο 790 Duke), η θέση οδήγησης έχει γίνει πιο "επιθετική". Η γωνία κάστερ είναι μικρότερη, 65,7 αντί 66 μοίρες και το ίχνος αυξήθηκε από 98 σε 99,7 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 20 χλστ. μεγαλύτερη σε σχέση με το 790 (186 – 206 χλστ.).

KTM Duke 890 R 7

Το βάρος χωρίς υγρά μειώθηκε κατά 3 κιλά, με το 890 Duke R να ζυγίζει 166, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να παραμένει αμετάβλητη στα 14 λίτρα.

Για να ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρείες αυτές τις ώρες στην EICMA, μπορείτε να επισκεφτείτε την ειδική ενότητα κάνοντας κλικ εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα
Η Motor China, όπως ονομάζεται, θα διεξαχθεί από τις 17 έως τις 20 Μαΐου στο China International Exhibition Center (Shunyi Hall). Σύμφωνα με δημοσιεύματα πολλές κινεζικές εταιρείες είναι έτοιμες να παρουσιάσουν νέα μοντέλα, ωστόσο υπάρχουν και ηχηρές απουσίες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.