Νεα Μοντελα

H Honda εξελίσσει αυτόματα πτυσσόμενα winglets

Προορίζονται για το νέο Fireblade


06.09.2019

To βρετανικό bike social έφερε στο φως της δημοσιότητας σχέδια της Honda που παρουσιάζουν τα νέα γενιάς αεροδυναμικά βοηθήματα των superbike

Η χρήση των «φτερών» είναι πλέον ευρέος διαδεδομένη. Από την στιγμή που τα είδαμε στο MotoGP ήταν ζήτημα χρόνου να περάσουν και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής. Έως τώρα έχουμε δει μοτοσυκλέτες που βγαίνουν με winglets από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων (Ducati Panigale V4 R – Aprilia RSV4 1100 Factory – Kawasaki H2 R), αλλά και πολλές εταιρείες να διαθέτουν after market αεροδυναμικά βοηθήματα για σχεδόν όλες τις supersport μοτοσυκλέτες.

honda active aero 1

Στο αφιέρωμα που κάναμε στο 2WO τον περασμένο Ιούλιο αναλύσαμε τα υπέρ και τα κατά της χρησιμοποίησης τους. Οι εταιρείες απ’ ότι φαίνονται από τα σχέδια της Honda, «ψάχνονται». Θέλουν να κρατήσουν μόνο τα καλά των αεροδυναμικών βοηθημάτων και να εξαλείψουν τους τομείς που επηρεάζουν αρνητικά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των μοτοσυκλετών.

honda active aero 3

Για αυτό και η Honda θέλει να «καταργήσει» τα σταθερά τοποθετημένα winglets και τα κάνει αυτόματα πτυσσόμενα. Αυτό που πιθανότατα θα γίνεται είναι πως σύμφωνα με τις πληροφορίες που θα συλλέγει η κεντρική μονάδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας τα φτερά θα ανοίγουν και θα κλείνουν όσο και όποτε πρέπει.

honda active aero 4

Το σύστημα πιθανολογείται πως θα τοποθετηθεί στο νέο CBR 1000RR Fireblade, ώστε να ομολογκαριστεί και να το δούμε στην μοτοσυκλέτα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στο WorldSBK των επόμενων ετών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.