Νεα Μοντελα

Honda: Ετοιμάζεται μεγαλύτερο Africa Twin

Με 1100 κ.εκ.


07.02.2019

Η κατηγορία On Οff είναι η δημοφιλέστερη σε όλο τον κόσμο. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πάνω από μια δεκαετία πουλάνε σαν «τρελοί». BMW, Ducati, KTM, Triumph, έχουν «αφήσει πίσω τους» Ιάπωνες


Η Honda μπήκε στο «παιχνίδι» με ένα «βαρύ» όνομα. Το 2014 είδαμε ως πρωτότυπο ένα λασπωμένο Africa Twin, που διατηρούσε την προσωπικότητα του 750, αλλά έδειχνε έτοιμο να τα βάλει με τα μαστόδοντα των 1200 κ.εκ. των Ευρωπαίων. Το 2016 το μοντέλο παραγωγής ήταν ίδιο με το λασπωμένο πρωτότυπο. Ήταν 1000 κ.εκ., με πιο off road χαρακτήρα από τα ευρωπαϊκά υπερ-τουριστικά, που έβγαζαν πάνω από 120 ίππους. Η νέα Africa Twin με τους 100, ήταν μια πιο ισχυρή μεσαία On Off, όντας δυνατότερη από τα 800άρια της BMW και της Triumph. Αυτήν την κατηγορία προφανώς είχαν βάλει στο «μάτι» οι Ιάπωνες.

Διαβάστε την δοκιμή τους Honda Africa Twin

Το 2018 ήρθε στην ζωή μας η έκδοση Adventure Sports, η οποία «έφτασε» σε όγκο και ύψος τις Adventure εκδόσεις της BMW, της Ducati και της KTM. Υστερούσε σε επιδόσεις, μιας και ο δικύλινδρος δεν άλλαξε, αλλά έφερε πολλές αναβαθμίσεις. Καλύτερες αναρτήσεις, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ψηλότερη ζελατίνα, νέο πάνελ οργάνων και ήταν διαθέσιμη και με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, κάτι που δεν διαθέτουν οι ανταγωνιστές της.

Διαβάστε την δοκιμή τους Honda Africa Twin Adventure Sports

Προσπερνάμε το 2019 και φτάνουμε στο 2020. Οι αλλαγές στις προδιαγραφές ρύπων αναμένεται να φέρουν πολλές αλλαγές και εξελίξεις. Μία από αυτές θα αφορούν το μεγάλο On Off της Honda, το οποίο σύμφωνα με φήμες από την Ιαπωνία, θα ανανεωθεί. Μεγαλύτερος κινητήρας με 1.080 κ.εκ. και αυξημένη ιπποδύναμη κατά 5 ίππους. Νομίζετε πως είναι λίγα; Με το Euro5 σε ισχύ αναμένεται να δούμε πολύ λιγότερους ίππους σε πολλά μοντέλα.

Αναμένεται να είναι ισχυρότερο από τα μεσαία On Off κατά 10 ίππους τουλάχιστον. Το CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται με το νέας γενιάς DCT. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της απλής έκδοσης θα φτάσει τα 20 λίτρα, ενώ η έκδοση Adventure Sports θα παραμείνει στην γκάμα και θα φέρει και αυτή το νέο κινητήρα.

Το πάνελ οργάνων θα ακολουθήσει τις τελευταίες τάσεις, με μια μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη. Θα φέρει επίσης σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό AutoBy – που «σχεδίασε» το Africa Twin της φωτογραφίας, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του. Το μπροστινό κομμάτι του φέρινγκ θα είναι επανσχεδιασμένο, ενώ μικρές αλλαγές θα έχουν όλα τα πλαστικά μέρη.

Αν ισχύουν όλα τα παραπάνω το νέο Africa Twin αναμένεται μέσα στο 2020.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.