Νεα Μοντελα

Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2019: Με ηλεκτρονικές αναρτήσεις

Ποιοτική αναβάθμιση


01.10.2018

Το Tuono V4 1100 Factory εξοπλίζεται με ηλεκτρονική ημι-ενεργητική ανάρτηση της Ohlins, η οποία ρυθμίζει τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι όσο και το αμορτισέρ


Το σύστημα Smart EC 2.0 διαθέτει δύο λειτουργίες. Την ημι-ενεργητική και την χειροκίνητη. Στη ημι-ενεργητική λειτουργία, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από την ανάρτηση, τα φρένα, το γκάζι και την IMU για να ρυθμίζει συνεχώς τις αναρτήσεις ανάλογα με την επιφάνεια του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης. Η χειροκίνητη λειτουργία αφήνει την ανάρτηση να λειτουργεί με πιο συμβατικό τρόπο, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά των τριών λειτουργιών της χαρτογράφησης του κινητήρα, track, sports και road - που μπορούν να εφαρμοστούν και στη ημι-ενεργητική λειτουργία.

aprilia tuono v4 1100 factory 5

Εκτός από την ανάρτηση, το σύστημα Smart EC 2.0 ρυθμίζει και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins για να ταιριάζει στις ρυθμίζεις του πιρουνιού και του αμορτισέρ. Ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες μέσω της έγχρωμης TFT οθόνης που διαθέτει το Tuono.

aprilia tuono v4 1100 factory 4

Η ημι-ενεργητική ανάρτηση του Factory αυξάνει την διαδρομή του πιρουνιού από 117 χλστ. σε 125 χλστ., ενώ το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ TTX της Ohlins είναι ελαφρύτερο από το συμβατικό.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Aprilia Tuono V4 1100 Factory του 2018

Τα υπόλοιπο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Tuono V4 παραμένει ίδιο, περιλαμβάνοντος traction control, wheelie control, launch control, guick-shifter, pit lane limiter, cruise control και cornering ABS. Τόσο το Factory όσο και το RR μοιράζονται όλα αυτά τα χαρακτηριστικά.

aprilia tuono v4 1100 factory 3

Στην έκδοση RR δεν παρατηρούνται αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η έκδοση RR αποκτά δύο νέες χρωματικές εκδόσεις. To κόκκινο με το όνομα Sachsenring και το γκρι με την ονομασία Magny-Cours. To Factory διατίθεται στην έκδοση Superpole με νέους συνδυασμούς κόκκινου και μαύρου χρώματος.

Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2019

Τιμή Θ.Α.
Διαθεσιμότητα Θ.Α.
Ιπποδύναμη 175hp @ 11.000rpm
Ροπή 12,3kgm @ 9.000rpm
Ρεζερβουάρ 18,5lt
Ύψος σέλας 825mm
Βάρος με υγρά 209kg

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.