Νεα Μοντελα

ΚΤΜ 390 Adventure: Κοντά στην παραγωγή…

Στην EICMA η παρουσίασή του


17.09.2018

Περιμέναμε πολλά χρόνια. Ένα μονοκύλινδρο Adventure, μετά το 640, αποτελούσε διακαή πόθο πολλών φανατικών και μη της μάρκας. Όπως δείχνει η τελευταία φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο είμαστε πλέον πολύ κοντά στην παραγωγή του

Πάντως θα πρέπει να κάνετε λίγη ακόμη υπομονή διότι η KTM ναι μεν θα βγάλει στην παραγωγή ένα «μικρό» Adventure βασισμένο στο κορυφαίο 390 Duke, αλλά όχι το 2019. Κατά την προσφιλή της τακτική η αυστριακή μάρκα θα παρουσιάσει στην EICMA τον προσεχή Νοέμβριο το baby Adventure ως concept και του χρόνου θα δούμε την έκδοση παραγωγής. Όπως έκανε με το 790 Duke και με το 790 Adventure.

Σε σύγκριση με παλαιότερες φωτογραφίες, η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πιο κοντά στη μορφή παραγωγής. Φέρει τροχούς με ακτίνες και ελαστικά διττού χαρακτήρα 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Σύμφωνα με όσα έχουμε δει ως τώρα από το 790 Adventure R, το μικρότερο μέλος της οικογένειας, θα δανείζεται στοιχεία της εμφάνισης του. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν μεγάλες διαδρομές. Το ABS που θα μπορεί να απενεργοποιηθεί σίγουρα θα προσφέρεται μαζί με άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το μοντέλο παραγωγής θα έχει πιθανότατα προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Σε δύο μήνες από τώρα θα το δούμε στην έκθεση της EICMA. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες

Η ναυαρχίδα της οικογένειας Panigale, η V4, η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής της Ducati με τετρακύλινδρο κινητήρα, σε μόλις δώδεκα μήνες έχει πουλήσει 6.100 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο
Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III