Caption: Στην EICMA η παρουσίασή του
Article Gallery:

Περιμέναμε πολλά χρόνια. Ένα μονοκύλινδρο Adventure, μετά το 640, αποτελούσε διακαή πόθο πολλών φανατικών και μη της μάρκας. Όπως δείχνει η τελευταία φωτογραφία που διέρρευσε στο διαδίκτυο είμαστε πλέον πολύ κοντά στην παραγωγή του

Πάντως θα πρέπει να κάνετε λίγη ακόμη υπομονή διότι η KTM ναι μεν θα βγάλει στην παραγωγή ένα «μικρό» Adventure βασισμένο στο κορυφαίο 390 Duke, αλλά όχι το 2019. Κατά την προσφιλή της τακτική η αυστριακή μάρκα θα παρουσιάσει στην EICMA τον προσεχή Νοέμβριο το baby Adventure ως concept και του χρόνου θα δούμε την έκδοση παραγωγής. Όπως έκανε με το 790 Duke και με το 790 Adventure.

Σε σύγκριση με παλαιότερες φωτογραφίες, η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πιο κοντά στη μορφή παραγωγής. Φέρει τροχούς με ακτίνες και ελαστικά διττού χαρακτήρα 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Σύμφωνα με όσα έχουμε δει ως τώρα από το 790 Adventure R, το μικρότερο μέλος της οικογένειας, θα δανείζεται στοιχεία της εμφάνισης του. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν μεγάλες διαδρομές. Το ABS που θα μπορεί να απενεργοποιηθεί σίγουρα θα προσφέρεται μαζί με άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το μοντέλο παραγωγής θα έχει πιθανότατα προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Σε δύο μήνες από τώρα θα το δούμε στην έκθεση της EICMA. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες

Όταν ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη επιρροή στο μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σημαίνει πως τα πράγματα αλλάζουν
H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση
Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.