Νεα Μοντελα

Kawasaki Ninja ZX-10R 2019: Πιο ισχυρό!

Αναβαθμισμένο στα ενδότερα


03.09.2018

Η Kawasaki ανακοίνωσε ότι το Ninja ZX-10R του 2019 θα αλλάζει με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ισχύ

Kawasaki μπορεί να έχει κερδίσει τέσσερα πρωταθλήματα World Superbike το 2013 με τον Tom Sykes, και το 2015, 2016, 2017 με τον Jonathan Rea, ενώ προηγείται και φέτος με τον τελευταίο αναβάτη, ξέρει όμως ότι θα έχει σκληρό ανταγωνισμό τόσο από την Ducati με το νέο Panigale V4 και ενδεχομένως από ένα νέο Honda CBR1000RR το 2019.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10R valvetrain

Η νέα κυλινδροκεφαλή του Ninja ZX-10R έχει επανασχεδιαστεί ώστε να είναι πιο συμπαγής για να βοηθήσει στην ταχύτερη καύση. To βάρος του θα είναι χαμηλότερο ενώ η ευστροφία του θα είναι αυξημένη με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη του σύμφωνα με την εταιρεία να φτάνει τους 200 ίππους στο στρόφαλο.

Τέλος, ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα φέρει κόκκινο κάλυμμα στην κυλινδροκεφαλή.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10R engine

Το Kawasaki Ninja ZX-10R του 2019 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, Base, SE και RR.

2019 Kawasaki ZX 10R

Ninja ZX-10R

Η βασική έκδοση του Ninja ZX-10R θα έχει ισχύ 200 ίππους χωρίς ram air. Αναμένετε να φτάνει τους 210 ίππους με τη χρήση του συστήματος. Θα λάβει την αναβαθμισμένη κυλινδροκεφαλή. Στον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνετε επίσης το Kawasaki Quick Shifter (KQS) που ήταν προηγουμένως διαθέσιμο μόνο στις εκδόσεις SE και RR.

2019 Kawasaki ZX 10R SE

Ninja ZX-10R SE

Το 2019 Ninja ZX-10R SE είναι το κορυφαίο μοντέλο, καθώς το RR είναι μοντέλο που βγαίνει μόνο για να ομολογκαριστεί για τους αγώνες. Εκτός από τις ενημερώσεις στον κινητήρα, θα διαθέτει την προηγμένη ηλεκτρονική ανάρτηση Kawasaki (KECS) και ζάντες Marchesini. Οι περιοχές που γρατζουνίζετε συνήθως μια μοτοσυκλέτα του είδους θα καλύπτονται με το "αυτόεπισκευαζόμενο" χρώμα της Kawasaki, όπως Ninja H2 του 2019. Η ισχύς είναι η ίδια με το Ninja ZX-10R.

2019 Kawasaki Ninja ZX 10RR

Ninja ZX-10RR

Tο Ninja ZX-10RR θα έχει βαλβίδες τιτανίου της Pankl από τις οποίες εξοικονομούνται επιπλέον 400 γραμμάρια, μειώνοντας την αδράνεια του στροφαλοφόρου άξονα κατά 5% και την αύξηση περιστροφής κατά 600 σ.α.λ.. Η ισχύς του θα είναι ισχύ 201 ίπποι χωρίς ram air . Θα είναι διαθέσιμο μόνο στο Lime Green και η παραγωγή περιορίζεται σε 500 μονάδες.

Μια έκδοση "Performance" και για τους τρεις τύπους θα είναι επίσης διαθέσιμη.

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»