Caption: Και με περισσότερα από 1000 κ.εκ.
Article Gallery:

Αν ευσταθούν οι φήμες από την Ιαπωνία, στην EICMA του Μιλάνου θα δούμε το νέο Fireblade που θα είναι μια από τις ισχυρότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής

Και δεν θα είναι V4. Θα έχει έναν «σεμνό και ταπεινό» τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που θα ξεπερνά τους 214 ίππους του Panigale V4. Θα σχεδιαστεί από την αρχή, όπως και το πλαίσιο. Σύμφωνα με τις πηγές θα τοποθετηθεί κεντρικός αεραγωγός στο φέρινγκ, ο οποίος θα τροφοδοτεί απευθείας με αέρα το φίλτρο. Είναι μια λύση που χρησιμοποιείται από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, αλλά και ένα στοιχείο που χρησιμοποιεί η Honda το 2007 στο CBR600RR.

Όσο για το πολυθρύλητο V4, οι Βρετανοί συνάδελφοι που έφεραν στο φως της δημοσιότητας την είδηση, ισχυρίζονται πως είναι ένα project που «τρέχει» ταυτόχρονα και θα επηρεάσει το Fireblade. Το RVF, όπως πιθανότατα θα βαφτιστεί το V4, θα είναι το χιλιάρι του εργοστασίου που πιθανότατα να επαναφέρει τη Honda στην κορυφή του WorldSBK. Οι ομοιότητες με το πανάκριβο, μειωμένης παραγωγής RC213V-S, που βασιζόταν στη μοτοσυκλέτα του MotoGP θα είναι λίγες, για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος.

Δύο χιλιάρια superbike μαζικής παραγωγής στην ίδια γκάμα δεν χωράνε όμως. Ειδικά στις εποχές που ζούμε που οι πωλήσεις στην εν λόγω κατηγορία έχουν πτωτικές τάσεις. Οι φήμες λοιπόν αναφέρουν πως το Fireblade θα είναι πάνω από 1000 κ.εκ., όπως και το Panigale V4. Οι Ιταλοί από 1.103 κ.εκ. βγάζουν 214 ίππους και ο στόχος της Honda είναι να καταφέρει το νέο Fireblade με τον ίδιο κυβισμό να αποδίδει περισσότερους. Επίσης όπως συμβαίνει και με το υπάρχον CBR1000 οι εκδόσεις θα είναι δύο. Η SP θα αποτελεί την κορυφαία και θα είναι ακόμη πιο «ακριβή», αφού θα υπάρχει εκτεταμένη χρήση «εξωτικών» υλικών.

Όλα αυτά λίγες ημέρες πριν την επέτειο των 70 χρόνων της Honda, η οποία ιδρύθηκε το 1948. Λέτε η Honda για να το «γιορτάσει» να μας δείξει το νέο της Hyperbike ανήμερα των γενεθλίων της στις 24 Σεπτεμβρίου; Ακόμη και αν δεν συμβεί αυτό αναμένουμε με αγωνία να δούμε special μοντέλα για τα 70 χρόνια της big H στις προσεχείς διεθνείς εκθέσεις, τον Οκτώβριο στην Κολωνία και το Νοέμβριο στο Μιλάνο.

Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;
Το μικρό on off της Benelli, έφτασε και στην χώρα μας