Νεα Μοντελα

Το turbo Suzuki έρχεται το 2019

Έξι χρόνια μετά το πρώτο πρώτοτυπο


05.06.2018

Φαίνεται πως η αναμονή τελειώνει. Νέα διπλώματα ευρεσιτεχνιών δείχνουν πως το μοντέλο της Suzuki που θα φέρει υπερσυμπιεστή θα μπει στην παραγωγή το 2019


Στο παρελθόν έχουμε δει το πολυαναμενόμενο μοντέλο της Suzuki με δικύλινδρο κινητήρα 588 κ.εκ. με έναν εκκεντροφόρο, αλλά και με τον X7 το 2015 που διέθετε τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων αλλά 700 κ.εκ. και δύο εκκεντροφόρους.

suzuki turbo 2019 3

Εκτός από τον κινητήρα έχει αλλάξει και το πλαίσιο του πρωτότυπου της ιαπωνικής εταιρείας. Αρχικά το μοντέλο βασιζόταν σε ένα αλουμινένιο δύο δοκών, ενώ αργότερα το είδαμε και με χαλύβδινο χωροδικτύωμα. Η αρχική σχεδίαση είχε τον μηχανισμό ψύξης (intercooler) του υπερσυμπιεστή κάτω από τη σέλα κάθισμα, αργότερα η διάταξη άλλαξε και είδαμε το intercooler τοποθετημένο μαζί με το φιλτροκούτι πάνω από τον κινητήρα.

Αλλά αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι πως το turbo έχει τοποθετηθεί μπροστά από τον κινητήρα.

Το πιο πρόσφατο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δίνει ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες. Το μόνο που δεν φαίνεται είναι η σχεδίαση του «κουστουμιού» της μοτοσυκλέτας. Συγκεκριμένα, οι τελευταίες εικόνες δείχνουν σαφώς ότι η μοτοσυκλέτα παραγωγής, η οποία αναμένεται να ονομαστεί GSX700T ή Katana φέρει μονόμπρατσο ψαλίδι ένα χαρακτηριστικό που εμφανίστηκε και στο Recursion, αν και ο σχεδιασμός του άλλαξε σημαντικά από τότε που εμφανίστηκε η μοτοσυκλέτα το 2013.

suzuki turbo 2019 2

Το νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας επιβεβαιώνει πως το πλαίσιο θα είναι χωροδικτύωμα ενώ δείχνει με μεγάλη λεπτομέρεια τους τροχούς, το πιρούνι και μόνο της βάσης των φρένων στον μπροστινό τροχό. Τα φρένα και το πίσω γρανάζι, λείπουν από τις εικόνες

Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι η θέση οδήγησης έχει γίνει πιο σπορ από αυτήν του Recursion, με clip on ενώ οι βάσεις των μαρσπιέ είναι τοποθετημένα αρκετά πίσω.

Ας ελπίσουμε ότι μετά από πέντε χρόνια θα φτάσουμε τελικά να δούμε το turbo της Suzuki στις εκθέσεις στο τέλος του 2018 και θα μπορέσουμε να το αγοράσουμε το 2019.

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος «βρέχει» νέα μοντέλα στην έκθεση του Μιλάνου 
Το «γυμνό» μοντέλο παρουσιάστηκε με τον ισχυρότερο κινητήρα boxer των 1.254 κ.εκ. με το μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων, shift cam
Το Imperiale 400 είναι η απόδειξη του ότι η εταιρεία από το Pesaro δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη ρετρό τρέλα που κυριαρχεί αυτή την περίοδο
To People 300 ανανεώνεται εμφανισιακά και εκσυγχρονίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας