Νεα Μοντελα

Τρεις τροχοί, 1700 κυβικά και 200 ίπποι

Το VMax μεταμορφώνεται


18.05.2018

Καλά καταλάβατε. Η Yamaha φέρεται να ετοιμάζει ένα «διαφορετικό» VMax

Στα τέλη Φεβρουαρίου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha, Yoshihiro Ηikada, Διαβάστε εδώ ένα αφιέρωμα στο VMax, όμως τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που είδαν το φως της δημοσιότητας δείχνουν ότι βρίσκεται στα σκαριά και κάτι πολύ μεγαλύτερο.

yamaha v max three wheeler 2

Δεν χρειάζεται να σας πούμε πως πρόκειται για ένα VMax με ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα με δύο τροχούς μπροστά που πάντως δεν θυμίζει Niken. Περισσότερο μοιάζει με σύστημα αρθρώσεων μπροστινού συστήματος αυτοκινήτου σαν και αυτό της Brudeli που πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Yamaha.

yamaha v max three wheeler 3

Διαβάστε εδώ ένα αφιέρωμα στο V-Max

Η αρχική ιδέα ενός τρίτροχου VMax «έπεσε στο τραπέζι» το 2016 και η πιθανότητα πλέον να γίνει πραγματικότητα είναι πολύ μεγάλη. Με V4 κινητήρα, 1.679 κ.εκ., 200 ίππους και 17 κιλά ροπής και κάμποσα κιλά θα είναι μια πολύ διαφορετική κατασκευή.

Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda
Την ακούμε εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν την έχουμε δει ακόμα στο δρόμο. Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως θα βγάλει προς πώληση τις race replica μοτοσυκλέτες ενός εκ των πιο φιλόδοξων project στην ιστορία των αγώνων MotoGP/WSBK 
Μια ισπανική εταιρεία με το όνομα Japan Legends, μας θυμίζει πως ήταν οι μοτοσυκλέτες πριν από μερικές δεκαετίες. Τότε που ως πιτσιρικάδες μας έτρεχαν τα σάλια βλέποντας «μηχανάκια»