Νεα Μοντελα

ΚΤΜ 790 Adventure: Πιο ολοκληρωμένο και "ήρεμο"

Το νέο Adventure της ΚΤΜ εμφανίστηκε ξανά


10.05.2018

Νέες φωτογραφίες διέρρευσαν πριν λίγες ώρες και δείχνουν το νέο μοντέλο του Mattighofen που το δείχνουν πιο έτοιμο για παραγωγή

Από το Νοέμβριο του 2017 σας παρουσιάσαμε τις πρώτες φωτογραφίες και video από το 790 Adventure και στη συνέχεια πολλές ακόμη από το μοντέλο που σταδιακά εξελίσσεται μέσα από σειρά δοκιμών. Οι τελευταίες φωτογραφίες δείχνουν μια μοτοσυκλέτα πιο «ολοκληρωμένη» αφού βλέπουμε και κάποιες λεπτομέρειες για πρώτη φορά.

ktm 790 adventure 2

Το ψηλό φτερό έδωσε τη θέση του σε χαμηλό. Μια μεγάλη ποδιά προστατεύεθ μπροστά και από κάτω τον κινητήρα. Πάνω από τον προβολέα έχει τοποθετηθεί μεγάλη ζελατίνα, υπάρχουν μαρσπιέ και λαβές συνεπιβάτη, ακόμη και φλας, ενώ οι δίσκοι των φρένων δεν είναι «κυματιστοί»

To πρωτότυπο 790 Adventure που είδαμε στην EICMA αξιοποιεί την τεχνική βάση του Duke 790, όπου ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κ.εκ. αποτελεί φέρον τμήμα ενός άκαμπτου ατσάλινο πλαίσιο. Παρόμοια δείχνουν και τα φρένα, με δύο ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων στον μπροστινό τροχό και μία δύο εμβόλων στον πίσω που κατασκευάζονται από την ισπανική J.Juan.

ktm 790 adventure 3

Οι ομοιότητες σταματούν εδώ, επειδή το adventure είναι ένα πραγματικό off-road μοντέλο, πολύ πιο «επιθετικό» από τα 1090R και 1290R. Βλέπουμε πολλά κοινά στοιχεία με το 450 Rally του Dakar ειδικά στο «κομμάτι» του ρεζερβουάρ το οποίο ενώνεται μα τα πλαϊνά πλαστικά που αγκαλιάζουν τον κινητήρα. Όπως όλα δείχνουν όμως δεν θα υπάρχουν δύο ξεχωριστές δεξαμενές καυσίμου όπως συνέβη παλιότερα στα 950 και 990 Adventure.

ktm 790 adventure 4

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω πιθανότατα με ελαστικό 150-70-18. Οι αναρτήσεις θα είναι της WP και το πιρούνι αναμένεται να έχει διαδρομή πολύ μεγαλύτερη από 200mm. Το αμορτισέρ θα συνδέεται απευθείας με το πλαίσιο και θα είναι τοποθετημένο με μεγάλη κλίση.

Βέβαια δεν αποκλείεται να δούμε τελικά δύο εκδόσεις με την R να μοιάζει περισσότερο με το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο.

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος «βρέχει» νέα μοντέλα στην έκθεση του Μιλάνου 
Το «γυμνό» μοντέλο παρουσιάστηκε με τον ισχυρότερο κινητήρα boxer των 1.254 κ.εκ. με το μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων, shift cam
Το Imperiale 400 είναι η απόδειξη του ότι η εταιρεία από το Pesaro δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη ρετρό τρέλα που κυριαρχεί αυτή την περίοδο
To People 300 ανανεώνεται εμφανισιακά και εκσυγχρονίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας