Νεα Μοντελα

Daytona R310 και X310: Βάζουν «φωτιά» στην κατηγορία

Naked και Sport Touring με τιμή κάτω από 4.000€


19.04.2018

Δύο ολοκαίνουργια νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018 από την Daytona

Πρόκειται για δύο entry level μοτοσυκλέτες, με φουτουριστική εμφάνιση και πλούσιο εξοπλισμό. Το Χ310 και το R310 κατασκευάζονται στην Κίνα σε συνεργασία με τον οίκος Zontes. Βασίζονται σε ένα στιβαρό ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και ένα πανέμορφο αλουμινένιο ψαλίδι. Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, με σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμού. τους έχει κυβισμό 312 κ.εκ. και αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,06 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ.

Daytona R310 X310 2

Το Χ310 είναι ένα naked μοντέλο με «επιθετική» εμφάνιση. Ένα street fighter τσέπης που απευθύνεται σε νέους όλων των ηλικιών που θέλουν μια μοτοσυκλέτα για να κυκλοφορούν καθημερινά εντός πόλης αλλά και να μπορούν να απολαύσουν διαδρομές και εκτός αυτής. Εμφανισιακά το βλέμμα τραβάει ο προβολέας τύπου led με το «διαστημικό» σχήμα αλλά και η «αιχμηρή ουρά» της μοτοσυκλέτας.

Daytona R310 X310 3

Μια minimal οθόνη υγρών κρυστάλλων περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για τον αναβάτη. Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι, ενώ υπάρχει, ένας που ανοίγει την τάπα του ρεζερβουάρ και ακόμη ένας που απενεργοποιεί το σύστημα ABS. Οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι δύο φαλτσοκομένα κοντά τελικά. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και το αμορτισέρ ένα. Εξαιρετικής σχεδίασης είναι οι ζάντες αλλά και ο λασπωτήρας που παίζει το ρόλο και της βάσης πινακίδας. Γεμάτα γωνίες που προσδίδουν σπορ και νεανικό χαρακτήρα στο naked της Daytona είναι και τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα του R310.

Daytona R310 X310 1

Το Χ310 είναι μια μοτοσυκλέτα sport touring για εκκολαπτόμενους μοτοσυκλετιστές που αγαπούν να ταξιδεύουν με τη μοτοσυκλέτα τους. Η διαφορά με το R310 είναι στην εμφάνιση και στη θέση οδήγησης. Η σπορ εικόνα του touring μοντέλου της Datona τονίζεται από το σχεδόν ολοσωμο φέρινγ το οποίο διαθέτει προβολές led και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα στον στάνταρ εξοπλισμό του. Διαφορετικό πιο μικρό και πιο όμορφο ομολογουμένως είναι και το μπροστινό φτερό.

Daytona R310 X310 4

Από το ρεζερβουάρ και πίσω υπάρχει μια μεγαλύτερη ενιαία σέλα δύο επιπέδων, με σχάρα η οποία ενσωματώνει και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη, για τον οποίο αντιστοιχεί ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι αφρώδους υλικού. Θετική εντύπωση μας έκανε η μεγάλη TFT οθόνη που παίζει το ρόλο των οργάνων, συστατικό που περιλαμβάνεται σε μοτοσυκλέτες κατά πολύ ακριβότερες του X310. Φρένα και αναρτήσεις είναι ίδια με το R310. Το βάρος του είναι 159 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 15,5 λίτρα.

Daytona R310 X310 7

Τα δύο μοντέλα θα είναι σε λίγο καιρό διαθέσιμα στην ελληνική αγορά με τιμή 3.695€ για το «γυμνό» R310 και 3.995€ για το sport touring X310.

Η ναυαρχίδα της οικογένειας Panigale, η V4, η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής της Ducati με τετρακύλινδρο κινητήρα, σε μόλις δώδεκα μήνες έχει πουλήσει 6.100 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο
Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III