Νεα Μοντελα

Loncin GP300: Οι Κινέζοι είναι «μέσα στα πράγματα»

Δικύλινδρο supersport με 30 ίππους


30.03.2018

Την Loncin την ξέρουμε περισσότερο λόγω της συνεργασίας της με την BMW και λιγότερο για τις μοτοσυκλέτες της. Σιγά – σιγά όμως η κατάσταση αλλάζει


Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017 σας είχαμε παρουσιάσει ένα adventure και ένα naked μοντέλο της Loncin με κινητήρες δικύλινδρους, 500 και 650 κ.εκ. Μετά από τις πολύ ενδιαφέρουσες και όμορφες – ειδικά το naked – μοτοσυκλέτες η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και ένα superpsort με δικύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ.

loncin gp 300 4

Με ολόσωμο φέρινκγ, μπροστινό μέρος που θυμίζει Panigale, ανεστραμμένο πιρούνι, πλαίσιο χωροδικτύωμα και χυτό ατσάλινο ψαλίδι που μοιάζει αλουμινένιο. Ο κινητήρας των 292,4 κ.εκ. παράγει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

loncin gp 300 7

Τα βάρος του GP300 φτάνει χωρίς υγρά τα 153 κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, led φωτιστικά σώματα.

loncin gp 300 6

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις. Τα πρώτα δείγματα που μας έρχονται από την αχανή ασιατική χώρα, αλλά και από την Ινδία είναι ενθαρρυντικά. Η σχεδίαση βελτιώνεται, η ποιότητα κατασκευής αναβαθμίζεται και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αποδεικνύεται χρήσιμη για εταιρείες σαν την Loncin.

Το παπί της Yamaha δέχθηκε φρεσκάρισμα και παρουσιάστηκε στην ασιατική αγορά
Play bike για όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στο χώμα ή να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα με μοτοσυκλέτες με πλήρως εκμεταλλεύσιμη δύναμη και πολλές δυνατότητες
Μια νέα μάρκα, η Rimini Motoveloci έφτιαξε το Retrokiti που μετατρέπει το διάσημο scooter της Pontedera σε ηλεκτρικό
Η Dainese παρουσιάζει το smart jacket, το νέο γιλέκο αερόσακος με τεχνολογία D-air μπορεί να φορεθεί πάνω και κάτω από όλα τα μπουφάν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.