Νεα Μοντελα

Loncin GP300: Οι Κινέζοι είναι «μέσα στα πράγματα»

Δικύλινδρο supersport με 30 ίππους


30.03.2018

Την Loncin την ξέρουμε περισσότερο λόγω της συνεργασίας της με την BMW και λιγότερο για τις μοτοσυκλέτες της. Σιγά – σιγά όμως η κατάσταση αλλάζει


Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2017 σας είχαμε παρουσιάσει ένα adventure και ένα naked μοντέλο της Loncin με κινητήρες δικύλινδρους, 500 και 650 κ.εκ. Μετά από τις πολύ ενδιαφέρουσες και όμορφες – ειδικά το naked – μοτοσυκλέτες η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και ένα superpsort με δικύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ.

loncin gp 300 4

Με ολόσωμο φέρινκγ, μπροστινό μέρος που θυμίζει Panigale, ανεστραμμένο πιρούνι, πλαίσιο χωροδικτύωμα και χυτό ατσάλινο ψαλίδι που μοιάζει αλουμινένιο. Ο κινητήρας των 292,4 κ.εκ. παράγει 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ.

loncin gp 300 7

Τα βάρος του GP300 φτάνει χωρίς υγρά τα 153 κιλά. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται, led φωτιστικά σώματα.

loncin gp 300 6

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν τις εξελίξεις. Τα πρώτα δείγματα που μας έρχονται από την αχανή ασιατική χώρα, αλλά και από την Ινδία είναι ενθαρρυντικά. Η σχεδίαση βελτιώνεται, η ποιότητα κατασκευής αναβαθμίζεται και οι συνεργασίες με Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές αποδεικνύεται χρήσιμη για εταιρείες σαν την Loncin.

O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά
Η BMW επιβεβαίωσε πως ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο custom της works zon’s, Departed, αποτελεί μια αυθεντική πρωτότυπη μονάδα του εργοστασίου, που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα cruiser