Νεα Μοντελα

QJMOTOR SRT 300 DX: Παντός εδάφους, με εμφάνιση Lucky Explorer

Άνοιγμα της QJ στην μικρή κατηγορία adventure με πολλές δυνατότητες off road


02.04.2025

Το νέο μικρό adventure παρουσιάστηκε πρόσφατα στον προϊοντικό κατάλογο της εταιρείας στην Κίνα


Είναι μια μοτοσυκλέτα που σίγουρα θα ενδιέφερε πολλούς στην Ελλάδα. Με στοιχεία adventure, βάζει τους 21-18 ιντσών τροχούς της και στην κατηγορία των Rally.

Η σχεδίασή του άμεσα μας έφερε στο νου το project “Lucky Explorer” που έφερε στο προσκήνιο πριν λίγα χρόνια η MV Agusta, πριν εξαγοραστεί από το KTM group η οποία το ακύρωσε.

Δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τα adventure της ιταλικής κατηγορίας τώρα που πήρε διαζύγιο από τους Αυστριακούς, αυτό που είναι δεδομένο είναι η συνεργασία της QJMOTOR με την MV Agusta. Υπάρχει λοιπόν περίπτωση η σχεδίαση του SRT 300 DX να αποτελεί ένα είδος ανταλλαγής μεταξύ των δύο εταιρειών, τύπου «σας δίνουμε το design, μας δίνετε κινητήρες, πλαίσια για να δημιουργήσουμε μια προσιτή γκάμα μοντέλων».

QJMOTOR SRT 300 DX 2

Ας μείνουμε όμως σε αυτό που βλέπουμε, διότι μας αρέσει πολύ. Πέραν της καλοσχηματισμένης σιλουέτας και του elegant φέρινγκ με τους δίδυμου προβολείς, το SRT 300 DX «παίρνει δύναμη» από έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα 292,3 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 29,38 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και 24,5 Nm ροπή στις 7.000 σ.α.λ.

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (275 χλστ), οι τροχοί 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με τα «τακουνάτα» ελαστικά, το ανεστραμμένο πιρούνι με στελέχη 41 χλστ. και το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού, που φαίνεται να έχουν μεγάλες διαδρομές, η προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, δείχνουν πως το SRT 300 DX μπορεί να κινηθεί με άνεση στο χώμα.

Οι διαστάσεις του επίσης συνηγορούν σε αυτό. Έχειο μήκος 2.230 χλστ., πλάτος 846 χλστ. και συνολικό ύψος 1.466 χλστ. με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 1.460 χλστ. και το ύψος σέλας στα 890 χλστ.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα 300 χλστ. μπροστά και 220 χλστ. πίσω. Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Δεν ξέρουμε αν θα έρθει στην Ευρώπη, καθώς δεν έχει ξεκινήσει ακόνη η διάθεσή του στην Κίνα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.