Νεα Μοντελα

Magni Filo Rosso black edition: H παράδοση συναντά την τεχνολογία

Retro racer


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  21.02.2018

Magni και MV Agusta. Μια «σχέση» που κρατάει μια ζωή. Το Filo Rosso αποτελεί την μετενσάρκωση των αγωνιστικών μοντέλων των Ιταλών της δεκαετία του ’60 και του ‘70

Από το 1950 όταν έφυγε από την Gilera μέχρι και το 1977, όταν η MV Agusta αποσύρθηκε από τους αγώνες ο Arturo Magni συνέδεσε το όνομα του με τους 75 Παγκόσμιους τίτλους και με τους 3.000 αγώνες του πανίσχυρου MV Agusta Reparto Corse. Μαζί με τους δύο του γιούς, Carlo και Giovanni, που ήταν και αυτοί μηχανικοί, έφτιαξαν τη δική τους εταιρεία δημιουργώντας χειροποίητες εξωτικές μοτοσυκλέτες βασισμένες στα μοντέλα της MV Agusta.

magni Sfida 1000

Κατασκεύαζαν επίσης χυτές ζάντες με τον ονομασία EPM, αλλά και κιτ για άλλες μοτοσυκλέτες όπως η Honda, Suzuki, BMW και Moto Guzzi. Με την τελευταία ανέπτυξαν και πιο στενές σχέσεις όταν η MV Agusta διέκοψε την παραγωγή της στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και ένας από τους «καρπούς» αυτής της συνεργασίας ήταν το Magni Sfida.

magni brutale storia

Στις αρχές του 2000 με τον Arturo να έχει αποσυρθεί και τον Gionanni να είναι ο διευθυντής της εταιρείας η Magni εμπνευσμένη από το MV Agusta 750 Sport της δεκαετίας του ’70 παρουσίασε ένα τροποποιημένο Brutale 1090 που έμοιαζε με το 750 Sport.

mv Agusta 750S

Το 2016 παρουσιάστηκε το Filo Rossο μια μοτοσυκλέτα που θύμιζε τα αγωνιστικά της δεκαετίας του ’60 αλλά κάτω από το ασημί-κόκκινο φέρινγκ «έκρυβε» τον τρικύλινδρο δωδεκαβάλβιδο κινητήρα των 800 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα σύγχρονα μοντέλα της εταιρείας. Πέραν του μοτέρ που αποδίδει 125 ίππους καμία άλλη ομοιότητα δεν υπάρχει μεταξύ του Filo Rosso και των μοντέλων παραγωγής.

magni filo rosso black 03

Όπως και στα περισσότερα μοντέλα της Magni, έχει φτιαχτεί νέο πλαίσιο, ψαλίδι, ρεζερβουάρ, τιμονόπλακα, ζάντες και ένα ρετρό «κουστούμι». Φυσικά όλα χειροποίητα. Ο κινητήρας «κρέμεται» πάνω σε ένα κόκκινο χαλύβδινο πλαίσιο και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από τα ίδια υλικά. Το ρεζερβουάρ είναι αλουμινένιο και οι πλάκες του πιρουνιού κατεργασμένες σε CNC.Οι ζάντες είναι της EPM, φτιαγμένες από μαγνήσιο. Το ρυθμιζόμενο πιρούνι και τα αμορτισέρ είναι ειδική κατασκευή από την Ottodiquori. Τα φρένα είναι της Brembo. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνοεται ακόμη και quick shifter. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό η Filo Rossο είναι μια υπερσύγχρονη μοτοσυκλέτα με ρετρό εμφάνιση.

magni filo rosso black 02

Τα χρώματα σήμα κατατεθέν της Magni ήταν πάντα το κόκκινο και το γκρι. Έτσι την πρωτοείδαμε το 2016 την Filo Rosso. Πρόσφατα η εταιρεία παρουσιάσει και την μαύρη έκδοση του μοντέλου, η οποία και μας άρεσε περισσότερο. Όλα τα μέρη της μοτοσυκλέτας είναι σε μαύρο χρώμα, εκτός του πλαισίου παρέμεινε κόκκινο. Το επίσης μάυρο φέρινγ με τα λευκά number plate καλύπτει και τον προβολέα, ο οποίος είναι τοποθετημένος και αποκαλύπτεται με την αφαίρεση του number plate που βιδώνει επάνω στο φέρινγκ.

magni filo rosso black 04

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσθέσουν πολλά ακόμη αξεσουάρ και να εξατομικεύσουν την Fillo Rosso. Η γραμμή παραγωγής της Magni προβλέπει την κατασκευή μίας μοτοσυκλέτας την εβδομάδα και η τιμή της ξεπερνάει τις 30.000€

Η υπερδραστήρια Keeway, παρουσιάζει συνεχώς νέα χρηστικά scooter. Το τελευταίο ονομάζεται K-Blade, έχει μεγάλους τροχούς, σπορ εμφάνιση και 125 κ.εκ.
Ο θρύλος του MX Stefan Everts βρίσκεται σε τεχνητό κώμα σε νοσοκομείο του Βελγίου, αφού προσβλήθηκε από μαλάρια κατά την επίσκεψη του στην Δημοκρατία του Κονγκό
Η Suzuki επιβεβαίωσε πως σταματάει την παραγωγή του Hayabusa, 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο μιας εκ των πιο ισχυρών μοτοσυκλετών παραγωγής που φτιάχτηκαν ποτέ
Λίγο πριν λήξει και επίσημα το συμβόλαιό του, o Dani Pedrosa έλαβε δυο «μεγάλα» δώρα από την Honda