Νεα Μοντελα

CFMOTO 150SC: Όλα όσα γνωρίζουμε για το πρώτο scooter της CF (Video)

Με 14,58 ίππους, traction control, TFT και χώρο 30 λίτρων κάτω από την σέλα


15.07.2024

Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή


Πρόκειται για scooter που αμέσως καταλαβαίνειw πως πρόκειται για μοντέλο της CFMOTO. Αρκεί να παρατηρήσεις την σχεδίαση του προβολέα που ακολουθεί της γραμμές του naked 800NK.

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο βαμβίδες χωρητικότητας 150 κ.εκ. προερχόμενος από την Loncin. Η μέγιστη ισχύ τους είναι 14,58 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή τους 14,2 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 8,5 λίτρα με την αυτονομία να φτάνει τα 300 χλμ.

CFMoto 150SC 8

Από συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω αποτελούνται οι αναρτήσεις. Ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό που συνδυάζονται με διέμβολες δαγκάνες. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 117/70 και 130/70.

Κάτω από την σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι.

CFMoto 150SC 10

Ο εξοπλισμός του είναι πληρεστάτος, με LED DRLφωτιστικά σώματα, οθόνη TFT 5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone, θύρες φόρτισης USB-Α και USB-C, δικάναλο ABS, traction control, σύστημα keyless, φρένα με σύστημα προειδοποίησης έκτακτης ανάγκης.

Σίγουρα αν έρθει στην Ευρώπη σε ανταγωνιστική θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν ένα εύχρηστο, οικονομικό και σύγχρονο scooter καθημερινής μετακίνησης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Yamaha κάνει το δικό της υβριδικό άλμα, αποκαλύπτοντας το MT-09 PHEV, μια plug-in hybrid μοτοσυκλέτα που έρχεται να αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία της Kawasaki στην κατηγορία
Η ναυαρχίδα των scooter της Voge δεν σταματά να εξελίσσεται και για το 2025 αποκτά σύστημα ραντάρ που εκτοξεύει την ασφάλεια στα ύψη!
Σε συνέχεια μιας ευρύτερης στρατηγικής εξορθολογισμού, η KTM ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τον ρόλο της διανομέα των CFMOTO και Zeeho στην Ευρώπη, επιδιώκοντας να αφιερώσει τους πόρους της αποκλειστικά στην ενίσχυση των δικών της brand
Με το project να πλησιάζει πλέον τη φάση της μαζικής παραγωγής, όλα δείχνουν πως η πολυαναμενόμενη μοτοσυκλέτα δεν θα είναι απλώς ένα πρωτότυπο

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.