Caption: Φτηνό και ηλεκτρικό
Article Gallery:

Ο ιταλικός κολοσσός σκέφτεται πολύ σοβαρά την επιστροφή του Ciao που θα είναι ηλεκτρικό!


Το Ciao «γεννήθηκε» στην αυγή της δεκαετίας του ’60 και ήταν αναμφισβήτητα ένα επαναστατικό όχημα. Απευθύνεται σε όλους και σε όλες που θέλουν ένα απλό, οικονομικό όχημα για την καθημερινή τους μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι που ίσως θα αντικαθιστούσε το ποδήλατο για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Από το 1967 που το παρήγαγε το εργοστάσιο της Piaggio μέχρι και το 1991 πουλήθηκαν περισσότερα από τρία εκατομμύρια Ciao σε όλο τον κόσμο.

piaggio ciao 3

Το μυστικό της επιτυχία του ήταν η απλότητα του και ότι ήταν κάτι μεταξύ ποδηλάτου και scooter, με μόλις 40 κιλά βάρος και με πετάλια. Ήταν τόσο εύκολος ο χειρισμός του που και ένα παιδί θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει.

Ο κινητήρας των 50 κ.εκ. ήταν οριζόντια τοποθετημένος, το μικρό ρεζερβουάρ βρισκόταν κάθετα ενσωματωμένο στο πλαίσιο. Η κατανάλωση του απίστευτα μικρή. Με ένα λίτρο καύσιμο μπορούσε να διανύσει περισσότερα από 60 χλμ. Η ανάρτηση μπροστά αποτελούνταν από βραχίονες ενώ πίσω υπήρχε αμορτισέρ μόνο κάτω από την σέλα.

piaggio ciao 2

Το Ciao επιστρέφει ηλεκτρικό; Είναι πολύ πιθανό μιας και η Piaggio θέλει να βρίσκεται σε θέση πρωταγωνιστή από τώρα στην συγκεκριμένη αγορά που ολοένα και μεγαλώνει.

Όταν ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη επιρροή στο μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι αποφασίζει να ασχοληθεί σοβαρά με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες σημαίνει πως τα πράγματα αλλάζουν
H θυγατρική της Honda στην Κίνα, Wuyang Honda Motor, παρουσίασε ένα όμορφο scrambler με κινητήρα 184 κ.εκ. και εκλεπτυσμένη ρετρό εμφάνιση
Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.