Νεα Μοντελα

To Piaggio Ciao επιστρέφει

Φτηνό και ηλεκτρικό


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  14.02.2018

Ο ιταλικός κολοσσός σκέφτεται πολύ σοβαρά την επιστροφή του Ciao που θα είναι ηλεκτρικό!


Το Ciao «γεννήθηκε» στην αυγή της δεκαετίας του ’60 και ήταν αναμφισβήτητα ένα επαναστατικό όχημα. Απευθύνεται σε όλους και σε όλες που θέλουν ένα απλό, οικονομικό όχημα για την καθημερινή τους μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι που ίσως θα αντικαθιστούσε το ποδήλατο για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Από το 1967 που το παρήγαγε το εργοστάσιο της Piaggio μέχρι και το 1991 πουλήθηκαν περισσότερα από τρία εκατομμύρια Ciao σε όλο τον κόσμο.

piaggio ciao 3

Το μυστικό της επιτυχία του ήταν η απλότητα του και ότι ήταν κάτι μεταξύ ποδηλάτου και scooter, με μόλις 40 κιλά βάρος και με πετάλια. Ήταν τόσο εύκολος ο χειρισμός του που και ένα παιδί θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει.

Ο κινητήρας των 50 κ.εκ. ήταν οριζόντια τοποθετημένος, το μικρό ρεζερβουάρ βρισκόταν κάθετα ενσωματωμένο στο πλαίσιο. Η κατανάλωση του απίστευτα μικρή. Με ένα λίτρο καύσιμο μπορούσε να διανύσει περισσότερα από 60 χλμ. Η ανάρτηση μπροστά αποτελούνταν από βραχίονες ενώ πίσω υπήρχε αμορτισέρ μόνο κάτω από την σέλα.

piaggio ciao 2

Το Ciao επιστρέφει ηλεκτρικό; Είναι πολύ πιθανό μιας και η Piaggio θέλει να βρίσκεται σε θέση πρωταγωνιστή από τώρα στην συγκεκριμένη αγορά που ολοένα και μεγαλώνει.

O Πέτρος Χατζηροδέλης aka JigSaw customs έχει αναλάβει ένα νέο project για λογαριασμό της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ducati  
Στην «πατρίδα» των νέων Jawa με τον δικύλινδρο κινητήρα των 293 κ.εκ. άρχισαν οι δοκιμές των νέων μοντέλων
Η TVS είναι η εταιρεία που συνεργάζεται η BMW στα G310R και G310GS και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην Ινδία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και scooter για την ασιατική αγορά
Η BMW επιβεβαίωσε πως ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο custom της works zon’s, Departed, αποτελεί μια αυθεντική πρωτότυπη μονάδα του εργοστασίου, που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα cruiser