Νεα Μοντελα

To Piaggio Ciao επιστρέφει

Φτηνό και ηλεκτρικό


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  14.02.2018

Ο ιταλικός κολοσσός σκέφτεται πολύ σοβαρά την επιστροφή του Ciao που θα είναι ηλεκτρικό!


Το Ciao «γεννήθηκε» στην αυγή της δεκαετίας του ’60 και ήταν αναμφισβήτητα ένα επαναστατικό όχημα. Απευθύνεται σε όλους και σε όλες που θέλουν ένα απλό, οικονομικό όχημα για την καθημερινή τους μετακίνηση εντός πόλης. Κάτι που ίσως θα αντικαθιστούσε το ποδήλατο για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Από το 1967 που το παρήγαγε το εργοστάσιο της Piaggio μέχρι και το 1991 πουλήθηκαν περισσότερα από τρία εκατομμύρια Ciao σε όλο τον κόσμο.

piaggio ciao 3

Το μυστικό της επιτυχία του ήταν η απλότητα του και ότι ήταν κάτι μεταξύ ποδηλάτου και scooter, με μόλις 40 κιλά βάρος και με πετάλια. Ήταν τόσο εύκολος ο χειρισμός του που και ένα παιδί θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει.

Ο κινητήρας των 50 κ.εκ. ήταν οριζόντια τοποθετημένος, το μικρό ρεζερβουάρ βρισκόταν κάθετα ενσωματωμένο στο πλαίσιο. Η κατανάλωση του απίστευτα μικρή. Με ένα λίτρο καύσιμο μπορούσε να διανύσει περισσότερα από 60 χλμ. Η ανάρτηση μπροστά αποτελούνταν από βραχίονες ενώ πίσω υπήρχε αμορτισέρ μόνο κάτω από την σέλα.

piaggio ciao 2

Το Ciao επιστρέφει ηλεκτρικό; Είναι πολύ πιθανό μιας και η Piaggio θέλει να βρίσκεται σε θέση πρωταγωνιστή από τώρα στην συγκεκριμένη αγορά που ολοένα και μεγαλώνει.

Όταν είσαι παθιασμένος με τις μοτοσυκλέτες ονειρεύεσαι να φτιάξεις την δική σου συλλογή. Υπάρχει ένα μέρος στην Alabama των H.Π.Α. που με 15 δολάρια μπορείς να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα. Τουλάχιστον για μία ώρα…
Ο πρώην αναβάτης GP, Loris Reggiani, κατασκευάζει πλέον ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με το Thundervolt NK-E, να είναι το πρώτο του μοντέλο
Μετά από μια λαμπρή καριέρα στο MotoGP, ο Dani Pedrosa αποχώρησε το 2018. Προς τιμήν του, η Deus Ex Machina κλήθηκε να κατασκευάσει μια custom μοτοσυκλέτα για Ισπανό αναβάτη
Η έκδοση Trophy είναι περιορισμένης παραγωγής κατασκευασμένη από την Suzuki Γαλλίας