09.04.2024
Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
Από το 1989 έως το 1999 το Sahara 350, μια μικρογραφία Transalp στα χρώματα Africa Twin, σημείωσε υψηλές πωλήσεις στην βραζιλιάνικη αγορά. Η Honda αποφάσισε να το επαναφέρει στην παραγωγή και αυτή την φορά να του χαρίσει την εμφάνιση του CB500Χ.
Honda Sahara 350 1990
Το Sahara βασίζεται σε πλαίσιο παρόμοιο με αυτό του CRF300 με αναρτήσεις που προσφέρουν μεγάλες διαδρομές, 245 χλστ. το πιρούνι και 225 χλστ. το αμορτισέρ, το οποίο ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Οι τροχοί είναι διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω και είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Metzeler Karoo 90/90 μπροστά και 120/80 πίσω. Το «θηρίο» σταματά χάρη σε ένα δισκόφρενο 265 χλστ. μπροστά και ένα 220 χλστ. και υποβοηθάτε με δικάναλο ABS.
Honda Sahara 300 Adventure
Η σέλα του Honda XRE Sahara βρίσκεται 859 χλστ , ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 269 mm στις εκδόσεις Rally και ABS και 265 mm στην Adventure. Το βάρος χωρίς υγρά είναι στα 147 κιλά και 149 κιλά, αντίστοιχα. Ο κινητήρας προέρχεται από το CB300F αν και με κάποιες τροποποιήσεις. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας SOHC των 293,5 κ.εκ. φτάνει τους 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με μέγιστη τιμή ροπής 26,4 Nm στις 5.750 στροφές.
Honda Sahara 300 Rally
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, όλες οι εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με ABS, full LED φωτιστικά και ψηφιακό πάνελ που κληρονομήθηκε από το Honda CB300F. Οι εκδόσεις ABS και Rally είναι σχεδόν πανομοιότυπες και μόνο το χρώμα αλλάζει. Το Adventure διακρίνεται για την ψηλότερη ζελατίνα, καθώς και για τα προστατευτικά κάγκελα.
Μην ετοιμάζεστε... To Sahara θα μείνει στην Λατινική Αμερική μιας και δεν προορίζεται για την Ευρώπη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.