Νεα Μοντελα

MASH FR750-Δικύλινδρο νέο-ρετρο με 75 ίπους

Καρπός της συνεργασίας της γαλλικής MASH με την κινέζικη JEDI


01.04.2024

H γαλλική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Tο FR750 είναι το μεγαλύτερο μοντέλο στην ιστορία της και το πρώτο με υγρόψυκτο κινητήρα


Η MASH μας έχει απασχολήσει στο παρελθόν με το X-Raid 650. Μια μοτοσυκλέτα που μας θύμισε το XT550. Στην γκάμα της περιλαμβάνονταν έως τώρα ρετρό μοτοσυκλέτες, όλες με αερόψυκτους κινητήρες από 50 έως 650 κ.εκ. Scooter 50, 125 και 300 κ.εκ., ηλεκτρικά αλλά και μοτοσυκλέτες με sidecar είναι διαθέσιμα στις αγορές της Ολλανδίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ελβετίας, της Κύπρου, της Μάλτας, της Λετονίας και του Μαρόκου.

Μετά τον τραγικό χαμό του ιδιοκτήτη και ιδρυτή της εταιρείας Frederic Fourgeaud πριν από έναν χρόνο (δείτε εδώ), η MASH συνεχίζει να αναπτύσσει την γκάμα της. Αυτήν την φορά συνεργάστηκε με την κινέζικη JEDI Motor και παρουσίασε στην πρόσφατη έκθεση μοτοσυκλέτας Salon du deux roues στην Λυών.

MASH FR750 3

Το FR750 βασίζεται στο JEDI Fashion Retro 750, αλλά διαθέτει διαφορετική σχεδίαση για την οποία είναι υπεύθυνη η ιταλική Marabese Design.

Το περιμετρικό πλαίσιο φιλοξενεί ένα δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα, χωρητικότητας 730 κ.εκ. με δύο εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό ψεκασμό Dell Orto. Η μέγιστη ισχύς του είναι 75 ίπποι στις 8.200 σ.α.λ. και η ροπή του 70Nm. Οι αναρτήσεις είναι της KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ που δεν διαθέτει σύστημα μοχλισμού.

Το σύστημα πέδησης έχει την υπογραφή της Brembo, με τετράεμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και δύο δίσκους 300 χλστ. μπροστλα και μια μονέμβολη πίσω με δίσκο 240 χλστ.. Το δικάναλο ABS είναι της Bosch. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel GT διαστάσεων 120/70 και 180/55.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 830 χλστ., το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 18 λίτρα και το βάρος τους FR750 είναι 213 κιλά.

Το MASH FR750 θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο καλοκαίρι με την τιμή τους στην Ιταλία να είναι 6.990€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.